21:44:55 - چهارشنبه 19 فوریه 2020
نشست فرماندار شهرستان پارس آباد با مدیر کل بانوان استانداری استان اردبیل:
فرهنگ عشایری بانوان منطقه مغان الگویی اصیل و ناب از سیره فاطمه زهرا(س) است
فرماندار پارس آباد گفت: برخلاف تصورات فرهنگ عشایر مغان بسیار غنی تر و دارای تنوع بیشتر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ فرماندار شهرستان پارس آباد در نشست با مدیر کل بانوان استانداری استان اردبیل از اجرای برنامه های متنوع در حوزه های فرهنگی خبر داد و گفت: جشنواره های بومی محلی جزو برنامه ها و اولویت های شهرستان پارس آباد در طول ایام آتی است.

فرماندار گفت: برخلاف تصورات فرهنگ عشایر مغان بسیار غنی تر و دارای تنوع بیشتر است.

حاجی پور خاطرنشان کرد: ترکیب جمعیتی متنوع و جمعیت فعال و پویای شهرستان پارس آباد فضای مانور بیشتری در زمینه برنامه های فرهنگی ایجاد کرده است.

او با بیان اینکه توسعه فرهنگی نیازمند ارتقاء و تبادلات فرهنگی میان ملل و جوامع مختلف است، ابراز داشت: قطار توسعه از مسیر فرهنگ و توسعه فرهنگی جامعه می گذرد.

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: ایجاد موزه میراث فرهنگی نیاز مبرم شهرستان پارس آباد در حوزه فرهنگ ناب و اصیل عشایری است.

حاجی پور اظهار داشت: توانمندی بانوان شهرستان پارس اباد خصوصا بانوان عشایر و شاهسون مغان غیر قابل انکار است.

فرماندار پارس آباد ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر گفت بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل داده و نقش بزرگی در توسعه اقتصادی و فرهنگی داشته و فرزندان غیوری همچون سردار سلیمانی ها و شهدای دفاع مقدس و علما و دانشمندان برجسته کشور از دامن همین بانوان و مادران پرورش و تربیت یافته و سرنوشت و امنیت کشور را رقم زده اند.

 

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 32
  • بازدید دیروز: 1081
  • کل بازدیدها: 4897621
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي