17:38:08 - شنبه 29 جولای 2017
قاتل “آتنا اصلانی” اعدام نخواهد شد،،،
به گفته وکیل خانواده آتنا، در صورتی که نتایج بررسی‌ها نشان دهد که تجاوز صورت گرفته حکم قطعا اعدام خواهد بود، اما اگر قاتل آتنا را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده باشد (فارغ از سوابق‌ قاتل) خانواده دم باید نصف دیه را پرداخت کنند تا اعدام صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ، وکیل پرونده آتنا اصلانی عنوان کرد: خانواده آتنا، دادستان پارس آباد، مردم پارس آباد و من به شدت پیگیر آن هستیم که قاتل در ملاعام اعدام شود.

سیروس حسینیان، وکیل پرونده آتنا اصلانی در خصوص آخرین جزئیات پرونده، گفت: تا چند روز آینده کیفرخواست صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه قاتل انگیزه‌های مختلفی از جمله انگیزه مالی را برای ارتکاب جرم خود عنوان کرده است، افزود: اما بررسی‌ها نشان می‌دهد قاتل هیچ‌گونه نیاز مالی نداشته و مبلغی حدود ۷۰۰ میلیون تومان در حساب پس‌اندازش داشته است.

حسینیان درباره حکمی که در انتظار قاتل آتنا خواهد بود، تصریح کرد: با توجه به اینکه جسد ۲۰ روز درون سرکه بوده بخشی از آن دچار فساد شده بود، برای همین نتایج بررسی‌های پزشکی قانونی کمی با تاخیر مشخص می‌شود، اما در صورتی که نتایج بررسی‌ها نشان دهد که تجاوز صورت گرفته حکم قطعا اعدام خواهد بود، اما اگر قاتل آتنا را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده باشد (فارغ از سوابق‌ قاتل) خانواده دم باید نصف دیه را پرداخت کنند تا اعدام صورت بگیرد.

وکیل دادگستری در ادامه تصریح کرد: خانواده آتنا، دادستان پارس آباد، مردم پارس آباد و من به شدت پیگیر آن هستیم که قاتل در ملاعام اعدام شود و اگر هم نتایج مبنی بر آزار و اذیت باشد، ما مبلغ دیه را با کمک‌های مردم جمع‌آوری و حکم را اجرا می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قاتل به قتل‌های دیگری نیز اعتراف کرده است، گفت: در این خصوص به ما اطلاعی داده نشده است.

حسینیان در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: دادستان پارس‌آباد به شدت پیگیر آن است که حکم قاتل به‌زودی در ملاعام اجرایی شود و ما اجازه نخواهیم داد برخی شایعات موجب تاخیر در اجرای حکم شود.

وی در واکنش به برخی ابهامات در خصوص نحوه قتل آتنا، عنوان کرد: قاتل در اعتراف‌های خود اظهار کرده که آتنا برای نوشیدن آب به مغازه وی رفته است اما این مساله کذب محض است و قاتل می‌خواهد با مطرح ساختن این مسائل اشخاص دیگری را نیز در اذهان عمومی متهم بشناساند، این در حالی است او آتنا را به قصد دادن ظرف ترشی فریب داده و به داخل مغازه‌اش کشانده است.

وکیل پرونده آتنا اصلانی در خصوص بیانیه‌ای که از سوی خانواده قاتل آتنا منتشر شده است، گفت: این بیانیه صحت دارد و خانواده وی خواستار مجازات متهم شده‌اند.

انتهای پیام/ آنا

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1946
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904604
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي