13:26:52 - سه‌شنبه 1 آگوست 2017
دادستان پارساباد:
قاتل آتنا در انفرادی و تحت تدابیر امنیتی است/با شایعه پراکنان به شدت برخورد خواهد شد
به دنبال شایعات اخیر مبنی بر اقدام به خودکشی از سوی قاتل اتنا و یا تلاش برای این اقدام،دادستان پارساباد با رد هرگونه اقدامی در این خصوص گفت:متهم تحت تدابیر ویژه نگهداری میشود و هرگونه خبری مبنی بر اقدام به خودکشی از سوی قاتل کاملا کذب میباشد.

 

دادستان پارساباد صبح امروز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری ارس رسا در خصوص شایعات اخیر مبنی اقدام به خودکشی قاتل آتنا گفت:متهم تحت تدابیر ویژه امنیتی نگهداری میشود و هیچگونه دسترسی جهت تبانی یا تماس با متهم از سوی افراد غیر مسئول وجود ندارد.

دادستان پارساباد در این مصاحبه همچنین در پاسخ به این سوال که در محافل گفته میشود قاتل مشکل روحی روانی داشته و در صورت تایید این واقعیت اعدام قاتل به تعویق افتاده و یا تصمیم دیگری اتخاذ خواهد شد، با بیان اینکه قاتل در صحت و سلامت کامل روحی و روانی بوده و در هنگام ارتکاب به جرم نیز هیچگونه مشکلی نداشته است،گفت:روانشناسان متخصص صحت و سلامت روحی و روانی متهم را مورد ارزیابی قرار داده و سلامت کامل آن را تایید کرده اند و هیچگونه مشکلی در سلامت روانی قاتل وجود نداشته و حکم طبق قانون اجرا خواهد شد.

طباطبایی از مشخص نبودن زمان دقیق اجرای حکم در این زمینه خبر داد و گفت:طبق قانون پس از صدور حکم قاتل بیست روز فرصت دارد تا نسبت به حکم صادره اعتراض نماید و اینکه این اعتراض در ابتدای صدور حکم درخواست میشود یا در انتهای بیست روز،مشخص نیست بنابراین اجرای زمان دقیق حکم از نظر قانونی دقیقا مشخص نیست ولی اجرای آن قطعی بوده و حکم در اسرع وقت اجرایی خواهد شد.

بنا به اظهارات دادستان محترم پارساباد در حال حاضر متهم جهت تکمیل پرونده به اردبیل اعزام شده و مسئولیت پاسخگویی به روند پرونده بعد از این طبق قانون با دادستان محترم اردبیل خواهد بود.

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2321
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904979
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي