13:18:55 - شنبه 9 سپتامبر 2017
مدیرعامل باشگاه میعاد مغان ؛
قدردان حمایت‌های فرمانداری پارس‌آباد و مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل هستیم
مدیرعامل تیم فوتبال میعاد مغان گفت: انتظار حمایت‌ و همکاری بیشتری از هیأت فوتبال استان اردبیل را داشتیم و چنانچه حمایت فرماندار و اداره‌کل ورزش و جوانان نبود، قادر به حضور در مسابقات جام حذفی نبودیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ سهراب اصغری، عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، با اشاره به دیدار روز گذشته تیم فوتبال میعاد مغان اردبیل در مقابل استقلال خوزستان، اظهار کرد: این دیدار از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور برگزار شد و برای بازیکنان مغانی یک تجربه جدید و مهمی بود.
وی با اشاره به شکست ۵-۰ تیم فوتبال میعاد مغان در مقابل شاگردان عبدالله ویسی، افزود: برای حضور در استان خوزستان حدود ۴۰ ساعت در مسیر جاده بودیم و از این لحاظ تیم بسیار خسته بود، بازی در دمای بالای ۴۵ درجه نیز باعث دشواری دوچندان این دیدار شده بود اما بازیکنان مغانی با غیرت و تعصب مثال زدنی در مقابل قهرمان سابق لیگ برتر کشور حضور یافتند.
مدیرعامل تیم فوتبال میعاد مغان اردبیل با اشاره به اینکه از هیأت فوتبال استان اردبیل انتظار حمایت‌های بیشتری از تیم‌های مختلف استان داریم، گفت: از لحاظ مالی با مشکلات شدیدی دست و پنجه نرم می‌کنیم و چنانچه فرماندار شهرستان پارس‌آباد و مدیرکل ورزش و جونان استان اردبیل حمایت‌های خود را از ما دریغ می‌کردند، قادر به حضور در مقابل استقلال خوزستان نبودیم.
اصغری حق جوانان فوتبال دوست پارس‌آبادی را حضور در لیگ‌های مطرح کشور دانست و عنوان کرد: احتمال حضور تیم فوتبال میعاد مغان در لیگ دسته سوم کشوری وجود دارد و با صحبت‌هایی که انجام شده به دنبال اخذ امتیاز یک تیم دسته سومی خواهیم بود.
وی با بیان اینکه در مقابل استقلال خوزستان نزدیک به یک نیمه گلی را دریافت نکرده بودیم و ده نفره شدن تیم ضربه مهلکی به ما زد، ادامه داد: بازیکنان به افتخار شهرستان پارس‌آباد و استان اردبیل بدون دریافت یک ریال پاداش و حقوق در مسابقات حاضر می‌شوند و چنین بازیکنانی شایسته تقدیر هستند.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1915
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904573
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي