20:16:37 - شنبه 10 ژوئن 2017
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی:
لایحه مناطق آزاد جدید در مجلس اعلام وصول شد
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرهای پارس‌آباد، بیله‌سوار، گرمی و اصلاندوز به عنوان محدوده مناطق آزاد تجاری مشخص شدند ولی اخیرا اصلاندوز از این محدوده خارج شده است.

به گزارش ارس رسا؛ شکور پورحسین اظهار کرد: منطقه آزاد تجاری از مطالبات مهم و اساسی استان اردبیل بوده و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر تحقق این موضوع هستند.

وی با بیان اینکه لایحه یک فوریتی منطقه آزاد تجاری با تلاش‌های فراوان و با وجود مخالفان جدی در مجلس به تصویب رسیده است، افزود : خوشبختانه برنامه ششم توسعه و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان اسناد کلان بر تصویب کامل آن تأکید شده و دولت را مکلف به آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم می‌کند.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرهای پارس‌آباد، بیله‌سوار، گرمی و اصلاندوز به عنوان محدوده مناطق آزاد تجاری مشخص شدند ولی اخیرا اصلاندوز از این محدوده خارج شده و با پیگیری‌ها و مکاتبات انجام گرفته امیدواریم این شهر نیز جزو مناطق آزاد تجاری محسوب شود.

پورحسین خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بندر خشک اصلاندوز، منطقه آزاد تجاری برای توسعه همه جانبه منطقه بسیار ضروری بوده و با انجام رایزنی‌های لازم درصدد الحاق این منطقه به مناطق آزاد تجاری استان خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع خبر: خبرگزای فارس

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 380
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872036
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي