خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
17/11/03 18:26
شناسه خبر : 28550

لزوم تسریع در حل مشکلات فرودگاه پارس‌آباد/ نارضایتی گندمکاران از عدم پرداخت مطالبات

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با انتقاد از تعطیلی فرودگاه این شهرستان از کم کاری مسؤولان انتقاد کرد و افزود: گندمکاران از عدم پرداخت مطالبات خود از سوی دولت گلایه‌مند هستند. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ حجت الاسلام سعید رشادی در خطبه های نماز جمعه پارس‌آباد با اشاره به فرارسیدن  ۱۳ ابان و دعوت از حضور مردم در راهپیمایی اظهار کرد: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، پاسخ دندان شکن به یاوه گویی‌های استکبار جهانی است که به فکر چپاول دیگر کشورها هستند.

وی به حضور میلیونی زائران در پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: گنگره عظیم اربعین حسینی معجزه بزرگ قرن حاضر است که علی‌رغم تلاش‌ها و تهدیدهای دشمنان و وهابیون هرساله به صورت عظیم برگزار می‌شود.

امام جمعه پارس‌آباد عبادت، علم، خیرخواهی و تفکر را لازمه تحول مثبت در انسان‌ها دانست و ادامه داد: ما اگر بخواهیم جامعه سالم و اسلامی داشته باشیم باید فرهنگ اسلامی داشته باشیم.

وی با انتقاد از تعطیلی فرودگاه پارس‌آباد از کم کاری مسؤولان استانی و کشوری انتقاد کرد و یادآور شد: علی‌رغم آماده بودن زیر ساخت‌های فرودگاه شهرستان متاسفانه از طرف مسؤولان تلاشی برای راه اندازی پروازها در این فرودگاه انجام نشده است.

وی از دولت نیز در پرداخت نکردن مطالبات گندم کاران نیز انتقاد کرد و افزود: علیرغم قولی که دولت داده بود اخر مهرماه مطالبات گندم کاران را پرداخت کند اما متاسفانه تاکنون در این مورد کاری انجام نشده و این باعث نارضایتی کشاورزان و گندم کاران منطقه شده است.

حجت الاسلام رشادی در پایان حضور رؤسای جمهور روسیه و آذربایجان در ایران را نشانگر اقتدار جمهوی اسلامی ایران در جهان دانست.

فارس