12:40:18 - شنبه 29 فوریه 2020
مادر شهیدان علایی به فرزندان شهیدش پیوست
مادر شهیدان علایی بعد از تحمل سال‌ها فراق و جدایی به فرزندان شهیدش پیوست
مادر شهیدان علایی به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از خبرگزاری فارس اردبیل، سیده خانم مینا کریمی مادر شهیدان سردار حسینقلی و مرادعلی علایی از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان پارس آباد بعد از تحمل سال‌ها فراق فرزندان شهیدش، در شهر قم به فرزندان شهیدش پیوست.

سیده خانم کریمی امروز در سن ۸۱سالگی ندای حق را لبیک گفت و مراسم تشییع و تدفین این مادر عزیز با حضور آحاد و اقشار مختلف مردم در شهر قم برگزار شد.

سردار شهید حسینقلی علایی در سال ۱۳۴۳ در روستای فولادلوقویی شهرستان بیله سوار متولد شد و در ۱۴ اسفند ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه به شهادت رسید و برادر دیگر وی مرادعلی علایی پیش از سردار حسینقلی علایی به درجه رفیع شهادت رسید و تاکنون مفقودالاثر است.

فرمانده سپاه شهرستان پارس آبادمغان درگذشت مادر شهیدان علایی را تسلیت گفت.

در پیام فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
با کمال تأسف و تأثر، خبر درگذشت مادری فداکار و باتقوا «سیده خانم مینا کریمی» والده گرامی شهیدان والامقام سردار «حسینقلی» و «مرادعلی» علایی که با مشیت الهی، بی صبرانه به دیدار فرزندان شهیدش شتافت و به لقا الله پیوست، موجب غم و اندوه اینجانب و تمامی همرزمان آن شهید گردید.

فقدان آن فقیده سعیده را به بیت معظم آن شهید، خانواده شهداء و ایثارگران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن صالحه مؤمنه، حشر با ائمه اطهار و صبر و اجر برای بازماندگان مسالت داریم.

سرهنگ پاسدار حسن نوری
فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1378
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4902451
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي