12:04:39 - شنبه 3 فوریه 2018
مانیفست رسمی اصحاب رسانه شهرستان پارس اباد در پی اقدام تبعیض آمیز رئیس فرودگاه
درست است که هر کسی میخواهد از نمداین فرودگاه کلاهی برای خود بافته و آنرا به نفع خود مصادره کند ولی به جرات میتوان گفت اگر نبود نقدها و پیگیری های همین خبرنگاران و تبدیل آن به یک مطالبه عمومی و مهم،شاید اکنون فرودگاهی هم در کار نبود تا برخی ها بواسطه آن پز ریاست و مدیریت داده و اینچنین زحمات و خدمات این قشر دلسوز جامعه را با ناسپاسی هر چه تمامتر، لگدمال کنند و فاتحه اش از خیلی وقت پیش خوانده شده بود.

بسم اله الرحمن الرحیم

ن والقلم وما یسطرون

در کمال ناباوری علیرغم اتفاقات ناگوار اخیر، بار دیگر حرمت قلم و صاحب قلم توسط مسئول فرودگاه شهرستان پارس اباد مغان در روز روشن هتک حرمت گردید .

باردیگر درفضای تحقیر آمیز با اصحاب رسانه و خبرنگاران به حریم عزت واندیشه تعدی صورت گرفت که این چنین برخوردی نه در شان مدیران و نه در خور اصحاب رسانه میباشد .
اصولا باور جامعه بر این است که مدیران ضعیف وناکارآمد همیشه از اصحاب رسانه بعنوان بازوان پرتوان و ناظران تیزبین افکار عمومی جامعه بخاطر عدم پاسخگویی وشفافیت در هراس میباشند و قدرت قلم افزون بر ایجاد نشاط وطراوت و ترویج فرهنگ و سنن اصیل و توسعه و آبادانی درجامعه گاها بعنوان شمشیر بران بر گردن مدیران ناتوان و ناشایست تعبیر میگردد.
لذا بدینوسیله ما جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران و فعالین مطبوعاتی شهرستان پارس اباد بخاطر هتک حرمت ، تبعیض و عبور از خط قرمز و جایگاه اخلاقی و انسانی و اسلامی این قشر تلاشگر و نمایندگاه افکار واندیشه های عمومی و اجتماعی توسط مسئول بی مسئولیت فرودگاه شهرستان پارس اباد ؛ اعلام میکنیم، تا استعفا و عذرخواهی رسمی وی از کلیه اصحاب رسانه بخاطر رفتار زشت و زننده و تبعیض آمیز وی و حفاظت فرودگاه با عده ای ازهمکاران رسانه ای کوتاه نخواهیم آمد تا تجربه تلخ این رفتار با ناظران زحمتکش و بی ادعای افکارعمومی، برای سایر مدیران و مسئولان زنگ هشداری باشد .

امضا یا تایید کنندگان این بیانیه ضمن هشدار به مسئول فرودگاه درصورت عدم حصول نتیجه و عذرخواهی رسمی با حضور در مقابل درب فرودگاه تحصن و تا رسیدن به خواسته های به حق و منطقی خبرنگاران که همانا استعفا و برکناری مسئول فرودگاه است، از مسئولیت فرودگاه پارس اباد کوتاه نخواهیم امد .
توهین ورفتار ناشایست به هریک از خبرنگاران درواقع اهانت به کل جامعه وافکارعمومی منطقه میباشد و این رفتار ناشایست از سوی هیچ عنصری به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

در آخر لازم به یادآوری است درست است که هر کسی میخواهد از نمداین فرودگاه کلاهی برای خود بافته و آنرا به نفع خود مصادره کند ولی به جرات میتوان گفت اگر نبود نقدها و پیگیری های همین خبرنگاران و تبدیل آن به یک مطالبه عمومی و مهم،شاید اکنون فرودگاهی هم در کار نبود تا برخی ها بواسطه آن پز ریاست و مدیریت داده و اینچنین زحمات و خدمات این قشر دلسوز جامعه را با ناسپاسی هر چه تمامتر، لگدمال کنند و فاتحه اش از خیلی وقت پیش خوانده شده بود و زمینش تبدیل به اراضی کشاورزی شده بود.

والسلام علیکم ورحمه الله برکاته
جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان پارس آباد

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 28
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871684
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي