خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
19/03/13 18:44
شناسه خبر : 31686

مبارزه با گرانی و تورم یک معضل ملی و نیازمند عزم و اراده همگانی است

فرماندار خاطر نشان کرد:  توزیع لاستیک خودرو سواری به نرخ مصوب دولتی و توزیع لاستیک خودروهای سنگین توسط انجمن صنفی رانندگان جهت تنظیم بازار لاستیک در ماههای اخیر اجرا شده است. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا  ؛ جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان پارس آباد امروز چهارشنبه با حضور فرماندار، معاونین فرماندار و مدیران دستگاهها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه از تلاش برای حل مشکلات مردم در تمامی حوزه ها خبر داد و گفت: در چنین شرایطی که دشمن از هر بهانه ای برای تخریب کشور بهره می‌گیرد تلاش برای حل مشکلات مردم وظیفه ملی و همگانی است.
علایی از توزیع میوه برای تنظیم بازار شب عید در شهرستان پارس آباد سخن گفت و تصریح کرد: برای این منظور ۶۷ تن برنج تایلندی و هندی،  ۳۸ تن شکر به قیمت ۴۳۰۰ تومان ۳۰ تن گوشت قرمز منجمد و ۱۰ تن مرغ منجمد تهیه و در بین مردم توزیع شده است.
وی از تدارک محلی برای متمرکز کردن ماهی فروشان خبر داد و گفت: به زودی محل مناسبی برای تجمع و ایجاد بازار فروش ماهی انتخاب و در دسترس مردم و متقاضیان قرار خواهد گرفت.
فرماندار خاطر نشان کرد:  توزیع لاستیک خودرو سواری به نرخ مصوب دولتی و توزیع لاستیک خودروهای سنگین توسط انجمن صنفی رانندگان جهت تنظیم بازار لاستیک در ماههای اخیر اجرا شده است.
علایی همچنین از توزیع میوه شب عید در شهرستان سخن گفت و تصریح کرد: ۴۱ تن سیب و سی و یک تن پرتقال در ۱۲ نقطه از سطح شهر پارس آباد و سه نقطه دیگر در بخش‌های تابعه برای تنظیم بازار تعیین و عرضه خواهد شد.
فرماندار شهرستان پارس آباد در بخش دیگری از سخنان خود از توزیع ۸۵۰ تن انواع نهاده های دامی در شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: یکی از دلایل گرانی گوشت کمبود نهاده های دامی در شهرستان و کشور است که این معضل سراسری بوده و تنها مربوط به استان اردبیل نیست.