11:24:58 - دوشنبه 12 ژوئن 2017
پورحسین:
متولیان حوزه بیمه رکن اصلی شورایعالی بیمه هستند/ ترکیب شورایعالی نیازمند اصلاح و تغییر نیست
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه ترکیب شورای عالی بیمه مناسب است، گفت: بیمه‌ها به عنوان ارایه کنندگان خدمت باید حضور پررنگ‌تری در این شورا داشته باشند.

به گزارش ارس رسا ؛ شکور پورحسین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در خصوص اصلاح ترکیب شورای عالی بیمه، گفت: با توجه به مفاد قانون اساسی و تشریح وظایف دولت‌ها برای بیمه همگانی از سویی و مفاد قانون کار و توجه به مواضع سه ضلع کارگر، کارفرما و دولت حضور پر رنگ بیمه‌ها در شورای عالی بیمه ضروری است.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حقیقت بدون وجود نماینده کارگر، کارفرما و دولت امکان تدوین هیچ قانونی مرتبط با بیمه و خدمات بیمه‌ای نیست، در ترکیب فعلی شورای عالی بیمه نیز تمامی این دستگاه‌ها حضور دارند.

وی افزود: از سوی دیگر توازن و نظرات مختلف باید در شورای عالی بیمه وجود داشته باشند اما آنچه مصوب می‌شود باید با ملاحظات بیمه‌ای باشد زیرا بیمه‌ها موظف به ارایه خدمت هستند.

پورحسین تاکید کرد: با توجه به موارد مذکور می‌توان یادآور شد که ترکیب فعلی شورای عالی بیمه مناسب بوده و نیازی به اصلاح وجود ندارد بنابراین بهتر است تنها به دنبال ارایه خدمات بهتر برای بیمه‌شدگان باید بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت‌دهنده و خدمت گیرنده یک مجموعه را شامل نمی‌شود، تصریح کرد: تعرفه پزشکان تنها موضوع مورد نظر شورای عالی بیمه نیست، لذا با تثبیت این مجموعه زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که بسیار تصمیم مناسبی بود، خدمات بیمه‌ای با ترکیب فعلی ارایه خواهد شد./

پایان پیام

  1. ناشناس   ژوئن 19, 2017  

    واقعا برای نماینده بیله سوار و پادس اباد متاسفم با این وضیعتی که ما در پیش داریم خداوند به مردمش رحم کنه مارا از دست این نماینده بی لایق و ناتوان نجات بده

  2. شهروز   ژوئن 19, 2017  

    واقعا برای نماینده بیله سوار و پادس اباد متاسفم با این وضیعتی که ما در پیش داریم خداوند به مردمش رحم کنه مارا از دست این نماینده بی لایق و ناتوان نجات بده

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4556
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4804171
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي