خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
18/11/06 17:33
شناسه خبر : 30540

متولیان قاچاق کالا و ارز باید مراقب شیطنت ها باشند / نباید حقی از مردم ضایع شود

علایی قاچاق کالا و ارز را یک پدیده سازمان یافته و مزمن ارزیابی کرد و گفت: با توجه به تورم موجود در کشور طبیعتا قاچاق نیز تشدید می شود اما با مبارزه بی امان با این پدیده شوم میتوان آن را ریشه کن کرد. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ نشست کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز امروز شنبه با حضور فرماندار،دادستان ،رئیس تعزیرات حکومتی،هنگ مرزی،رئیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سایر متولیان و مدیران دستگاههای ذی ربط در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.
علی علایی فرماندار شهرستان پارس آباد در این نشست احتکار را یک معضل مزمن در جامعه خواند و تصریح کرد: احتکار معمولا در برهه ای از زمان اتفاق می افتد که کشور زیر فشار و تحریم اقتصادی استکبار و سردمداران زورگو باشد در این موقع است که عده ای فرصت طلب جرات سوء استفاده از خلاء پیش آمده را پیدا میکنند.

علایی قاچاق کالا و ارز را یک پدیده سازمان یافته و مزمن ارزیابی کرد و گفت: با توجه به تورم موجود در کشور طبیعتا قاچاق نیز تشدید می شود اما با مبارزه بی امان با این پدیده شوم میتوان آن را ریشه کن کرد.
علایی افزود: متولیان نظام اقتصادی و ماموران قاچاق کالا و ارز باید بسیار حساس و دقیق باشند و تا حقوق مردم و کسبه تضییع نشود و گزارشاتی که مغایر با مقررات و آیین نامه است ترتیب اثر داده نشود.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد با تاکید بر حضور باشکوه و نظام مند دستگاهها و نهادهای شهرستان پارس آباد در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: تمامی گروهها و اقشار مختلف باید با حضور باشکوه خود دوره ای متفاوت از سالهای گذشته در راهپیمایی ۱۳ آبان رقم زنند.
فرماندار شهرستان پارس آباد رتبه اول استان اردبیل در رعایت حقوق مصرف کننده در کشور را نیز به مسئولان ذی ربط تبریک گفت و گفت: بروز چنین خدمات سازنده باید در جامعه افزایش یابد تا سبب خوشحالی و رضایت خاطر شهروندان باشد.