12:53:45 - سه‌شنبه 3 اکتبر 2017
مدیریت بحران استانداری اردبیل به دنبال کاهش محسوس دما اطلاعیه‌ای صادر کرد
به دنبال ورود سامانه سرد بارشی و کاهش محسوس دما، مدیریت بحران استانداری اردبیل اطلاعیه‌ای صادر کرده و از عموم شهروندان رعایت نکات ایمنی را خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ارس رسا به نقل از خبرگزاری فارس اردبیل، با اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل از روز گذشته به دنبال ورود سامانه بارشی و سرد به استان، شاهد کاهش محسوس دما و وزش بادهای تند در نقاط مختلف اردبیل بودیم.

به دنبال کاهش محسوس دمای ۵ تا ۱۲ درجه‌ای و ریزش هوای نسبتا سرد، اداره‌کل مدیریت بحران استانداری اردبیل پیامی به عموم شهروندان اردبیلی و میهمانان حاضر در این استان صادر کرده و در آن رعایت نکات ایمنی در رانندگی و توجه به رودخانه‌ها و مسیل‌های سیلابی را خواستار شده است.

در اطلاعیه اداره‌کل مدیریت بحران آمده است:

 تا روز پنجشنبه سیزدهم مهرماه به دلیل تقویت جریان‌های شمالی و ورود هوای سرد به استان کاهش ۵ تا ۱۲ درجه‌ای دما، در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود و در این مدت هوای ابری و مه آلود نیز دور از انتظار نخواهد بود.

لازم به ذکر است بارش‌ها در اکثر مناطق استان اردبیل به وقوع خواهد پیوست و میزان بارش‌ها در مناطق منتهی به استان گیلان و مناطق شمالی استان از جمله شهرستان‌های پارس آباد، بیله سوار و گرمی محسوس‌تر خواهد بود و در بخش‌های کوهستانی و ارتفاعات نیز بارش برف دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با توجه به میزان بارش‌ها، آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود و لازم است به نکات ایمنی در رانندگی، تردد و محل پارک خودروها به دقت توجه شود.

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 879
  • بازدید دیروز: 2294
  • کل بازدیدها: 4900762
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي