14:43:03 - یکشنبه 14 ژانویه 2018
مراسم تجلیل از قهرمانان و مفاخر ورزشی شهرستان پارس آباد
فرماندار شهرستان پارس اباد گفت: تخصیص دو قطعه زمین به سعید اکوانپور و اسکندرزاده که جزو مفاخر ورزش کشور هستند،قطعی شده و در حال طی پروسه واگذاری است و تا آخر سال نیز محقق خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ مراسم تجلیل از قهرمانان و مفاخر ورزشی شهرستان پارس اباد پیش از ظهر امروز یکشنبه با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و فرماندار شهرسان پارس آباد و جمعی از مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد و ورزشگاران و قهرمانان این شهرستان به میزبانی فرماندار شهرستان پارس اباد برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این مراسم با اذعان به اینکه امکانات و اعتبارات ورزشی ما در حد و اندازه های ورزشگاران و قهرمانان ما نیستند؛ گفت: یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان در سال گذشته از سهم تملک و دارایی ها و ارزش افزوده شهرستان پارس آباد به تجهیز اماکن و سالن های ورزشی اختصاص داده شد،اما این میزان به هیچ وجه در حد و اندازه های ورزش پارس آباد نیست.

صمدی با بیان اینکه سالن های ورزشی ایثار و شهدا نیاز به تعمیر و بازسازی و نوسازی و تعمیر و نگهداری دارد،گفت: هچنین ۱ میلیارد تومان تنها هزینه چمن مصنوعی این شهرستان است که نیاز مبرم ورزش و جوانان این شهرستان است و باید بر تحقق این موارد توجه شود.

رئیس شورای تامین شهرستان پارس آباد از افزایش سرانه ورزشی شهرستانهای استان اردبیل به جز شهرستان اردبیل و پارس آباد به عنوان شهرهای اول و دوم این استان خبر داد و افزود:به دلیل مهاجر پذی بودن و افزایش روزافزون جمعیت شهرستان های اردبیل و پارس اباد نیاز این شرستانها به اماکن و سرانه ورزشی بیشتر میشود اما این روند در دیگر شهرهای استان روند معکوس دارد و به دلیل مهاجرت جمعیت این شهرستانها سرانه ورزشی آنان روزبه روز بیشتر میشود.

فرماندار شهرستان پارس آباد از تخصیص زمین به قهرمانان ورزشی سعید اکوانپور(قهرمان موی تای جهان) و سعید اسکندرزاده(قهرمان ورزنه برداری معلولان جهان) خبر داد و تصریح کرد: تخصیص دو قطعه زمین به این عزیزان که جزو مفاخر ورزش شهرستان و استان هستندقطعی شده و در حال طی روند واگذاری است که تا آخر سال محقق خواهد شد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل نیز ورزشکاران پارس آباد را جزو مفاخر ورزش استان و کشور دانست و افزود:با وجود کمبود امکانات و تجهیزات ورزشی بعد از مرکز استان بیشترین قهرمانان و مدعوین به تیم ملی را داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

بهتاج از تخصیص ۲۰۰میلیون ریال بایت تعمیرات سالن جانبازان و معلولان خبر داد و تاکید کرد:این عزیزان بیشترین مدال آوری را در زمینه های ورزشی مختلف دارند و افتخارات بسیاری را نصیب استان و شهرستان کرده اند و نیاز است حمایت های بیشتری از این عزیزان صورت گیرد.

وی از تامین هزینه یک رینگ استاندارد برای رشته های رزمی و کاراته نیز خبر داد و افزود:بدلیل استعدادهای بالاقوه شهرستان پارس آباد در رشته های رزمی و کاراته در تلاش هستیم تا سالن ورزشی اختصاصی به این ورزشکاران واگذار نماییم.

تخصیص سه دستگاه دوچرخه به هیئت دوچرخه سواری از دیگر امکانات تخصیصی مدیر کل ورزش و جوانان به شهرستان پارس اباد بود.

پیش از آغاز این مراسم تعدادی از ورزشکاران و مربیان ورزشی به بیان مشکلات و معضلات پیش روی ورزشکاران از جمله :احداث زمین چمن مصنوعی،تکمیل و تخصیص خوابگاه برای ورزشکاران،سالن تمرین اختصاصی برای رشته های تخصصی و قهرمانی،خانه وزنه برداری و خانه ختصاصی رزمی کاران و … پرداختند.

لازم به ذکر است که با وجود کمبود امکانات و تجهیزات ورزشی در سال گذشته ۲۳ قهرمان ورزشی از شهرستان پارس اباد در رده های سنی مختلف در کشور صاحب مقام قهرمانی شده و مدال کسب کردند.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 40
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871696
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي