16:46:10 - شنبه 28 اکتبر 2017
مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد رسما برگزار شد / تصاویر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ آیین تودیع و معارفه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد صبح امروز شنبه ، با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد و معاون مدیر کل و مسئول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و تنی چند از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در فرمانداری شهرستان پارس آباد رسما برگزار شد.

در مراسمی صبح امروز با حضور فرماندار پارس آباد و مسئول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی آیین تودیع غریب منوچهری و معارفه مجتبی هاتف بعنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد برگزار شد.
دکتر صمدی فرماندار شهرستان پارس آباد در این آیین با تجلیل از زحمات منوچهری گفت: منوچهری از معدود مدیران مجرب و شایسته شهرستان پارس آباد بود که عملکرد قابل قبولی در مدت زمان محدود از خود به یادگار گذاشت.
او با اشاره به اینکه خلاقیت و توانمندی و تعهد از مهمترین مولفه های منوچهری بود،تصریح کرد:به دلیل اشرافیت و کارآمدی منوچهری به فعالیت ها و مسئولیت های محوله هیچگونه دغدغه ای در حوزه فرهنگی و هنری شهرستان، بعنوان فردی که مسئولیت عملکرد مسئولان شهرستان بر دوشم قرار دارد،نداشتم.
در این مراسم از زحمات ۱۳ ماهه رئیس اسبق و معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تجلیل بعمل آمد.
منوچهری از جمله مدیران موفقی بود که در طول مدت زمان مدیریت خود توانست با تدوین برنامه زمانبندی جشنواره ها و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از جمله برگزاری جشن عشایر استان و افتتاحیه دریاچه شهرک کارنامه موفقی از خود برجای گذارد که در تاریخ شهرستان بی سابقه بود.
در این مراسم مجتبی هاتف نیز بعنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد معرفی شد.
هاتف فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه شهید بهشتی و مدرس و مترجم زبان انگلیسی است.
وی پیش از این بعنوان کارشناس مطبوعاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد مشغول فعالیت بود.

 

 

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1807
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904465
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي