13:45:14 - پنج‌شنبه 11 مه 2017
مراسم جشن پایان تحصیلی مراکز پیش دبستانی شهرستان پارس آباد برگزارشد.
مراسم جشن پایان تحصیلی مراکزپیش دبستانی مدارس شهرستان پارس آباد بصورت نمادین مرکزپیش دبستان رایحه در مجتمع فرهنگی هنری آراز شهرستان پارس آباد برگزارشد.

 

به گزارش ارس رسا ؛ خانم دشتی مدیر پیش دبستان رایحه ضمن خیر مقدم گویی تصریح کرد: باتوجه به اینکه در دوره پیش دبستانی، شخصیت بچه ها شکل می گیرد، ارائه آموزش های انسان دوستانه در این زمان بسیار مفید و کارآمد خواهد بود. وهمچنین باورهایی که در کودکی ایجاد می شود، در بزرگسالی نیز همراه افراد خواهد بودهدف ما این است که انسان دوستی و زندگی با تفاهم را برای کودکان نهادینه کنیم .
معرفت خانی مسئول ارزیابی عملکرد مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد سخنران این مراسم با بیان اینکه دوره پیش‌دبستان یا دوره آمادگی در نظام آموزشی ایران، دوره‌ای است که کودکان در یک یا دو سال قبل از ورود به دبستان می‌گذرانند. این دوره جهت آماده ساختن کودکان ۵ ساله برای ورود به دبستان است .
وی افزود. واحدهای مستقل یا ضمیمه دبستان‌ها تحت عنوان «آمادگی» تأسیس و توسعه یافته‌است. دراین واحدها، کودکان ۵ ساله به مدت یک سال طبق برنامه خاصی برای ورود به دوره بعد آماده می‌شوند.
خانی هدف از تاسیس مراکز پیش دبستانی را چنین عنوان کرد:۱-کمک به رشد جسمی ، ذهنی، عاطفی، شخصیتی و اجتماعی کودکان ، ۲-پرورش توانایی‌ها و استعدادهای کودکان ،۳- تقویت قوای جسمی کودکان، به منظور آماده شدن آنان برای تحصیلات دوره ابتدایی ، ۴-آماده کردن کودکان جهت فراگیری بیشتر و آسان تر مفاهیم ۵-کمک به خانواده‌های کم درآمد، در استفاده از یک محیط سالم تربیتی برای پرورش کودکان آنها است .
تجلیل از کودکانه نمونه ، اجرای نمایش موزیکال طنزکودکانه ، شعرگویی ، اجرای مسابقه بخشی دیگری از این مراسم بود.

 

 

 

 

 

 

گزارش از:اشرف دادده

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2388
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4947230
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي