14:24:07 - یکشنبه 26 نوامبر 2017
با حضور فرماندار پارس‌آباد
مراسم معارفه شهردار تازه کند برگزار شد
با حضور فرماندار و نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی، مراسم تودیع و معارفه شهردار تازه کند پارس‌آباد انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا، مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید تازه‌کند پارس‌آباد با حضور پورحسین نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی، صمدی فرماندار پارس‌آباد، لاهوتی‌فر معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، بخشدار تازه‌کند و جمعی از مسؤولان و معتمدان محلی در بخشداری تازه‌کند برگزار شد.


در این مراسم اکبر صمدی فرماندار پارس‌آباد ضمن اشاره به اختصاص ۷۵۰میلیون تومان اعتبار، بر تلاش شهرداری‌ها در راستای مدیریت بدون پول و ایجاد درآمدهای پایدار و مولد تأکید کرد و افزود: مراحل اولیه تغییر نام شهر تازه‌کند در کمیته‌های شهرستانی و استانی انجام شده است و  تا تحقق موضوع پیگیری خواهیم کرد.

دراین مراسم فرماندار شهرستان پارس‌آباد ضمن تقدیر از زحمات محبوب عبدی شهردار سابق و غلامحسین ستاری سرپرست شهرداری، بر اساس حکم استاندار اردبیل، داریوش قربانی را به عنوان شهردار تازه‌کند پارس‌آباد معرفی کرد.

در حاشیه این مراسم فرماندار پارس‌آباد از ساختمان در دست احداث آتش‌نشانی تازه‌کند پارس‌آباد بازدید کرد.

گفتنی است، شهر تازه‌کند در جنوب شرقی پارس‌آباد و در ۲۱ کیلومتری این شهرستان مرزی واقع و در آبان‌ماه سال  ۱۳۸۷ با تجمیع روستاهای تازه‌کند قدیم و تازه‌کند جدید ایجاد شده‌ است. / فارس

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 187
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871843
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي