14:39:02 - جمعه 12 مه 2017
مردم برای جلوگیری از بازگشت به دوران قبل از روحانی پای صندوق های رای بروند
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مردم برای جلوگیری از بازگشت کشور به دوران قبل از دولت روحانی باید پای صندوق های رای بیایند.

به گزارش ارس رسا ، داود سلیمانی شامگاه پنج شنبه در آیین ستاد دکتر روحانی به مناسبت روز جوان در اراک، افزود: رای ندادن در انتخابات در واقع رای دادن به افرادی است که مخالف رای آوردن آنان هستید.
وی ادامه داد: مردم با رای ندادن به نیرویی که مخالف آن هستند رای می دهند پس همه مردم باید برای اینکه کشور به نابسامانی گرفتار نشود باید پای صندوق های رای بیایند.
نماینده مردم در دوره ششم مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تجربه انتخاب بد را در گذشته داریم و می دانیم که انتخاب زمامدار غیراصلج چطور منابع کشور را نابود می کند و هزینه های سنگین باید بدهیم.
سلیمانی گفت: مردم دیدند که در سیاست خارجی کجا بودیم، صادرات به حداقل رسید، رشد هشت درصدی که به دولت نهم تحویل داده شد به منفی ۶ و هشت دهم درصد رسید، هفت هزار و ۵۰۰ بنگاه تولیدی تعطیل شد، در کل هشت سال ۶۵۰ هزار شغل ایجاد شد ، به جای پول نفت کالاهای بنجل چینی به ما می دادند و با دادن یارانه ۴۵ هزار تومان ارزش پول کشور به یک سوم کاهش یافت.
وی افزود: در فضای بین المللی به گونه ای رفتار شد که هفت قطعنامه علیه کشور صادر شد که یکی از آنها قطع نامه بند ۴۷ منشور سازمان ملل بود که اگر هر کشوری ذیل این قطع نامه قرار گیرد نمی تواند از آن خلاصی یابد.
نماینده مردم در دوره ششم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برجام افتخاری برای کشور بود و عزتمندی را در عرصه بین الملل و گشایش را در عرصه داخلی برایمان آورد.
سلیمانی گفت: عسلویه بیابانی بیش نبود و زمانی که سال ۸۶ به آن منطقه سفر کردم مشاهده کردم ۶ هزار جوان ایرانی در این سایت مشغول به کار هستند و فازهای ۶ و هفت میلیاردها دلار به سرمایه های ایران افزوده می کند به.
وی ادامه داد: این ۶۰ هزار نیروی مشغول در عسلویه در پایان دولت احمدی نژاد به پنج هزار نیرو کاهش یافت.
عضو شورای مشورتی سید محمد خاتمی گفت: دولت احمدی نژاد با ۷۳۴ میلیارد دلار درآمد ارزی در پایان دولت به بانک ها بدهکار بود.
سلیمانی افزود: مردم ایران بعد از این همه خرابی ها به یکی امید بستند و دولت چهار سال زحمت کشید تا آنها را برطرف کند.
وی ادامه داد: مردم از برخی فشارهای اقتصادی و بیکاری ناراحت هستند برخی می گویند فشار زندگی کمر محرومان را می فشارد چرا باید به روحانی رای بدهیم.
نماینده مجلس ششم شورای اسلامی گفت: آیا روحانی برای کاهش مشکلات مردم گام برنداشته است ما کی دانیم که خیلی از کارها انجام شده است اما برای کسانی که فشار روی آنها است و در خانه دو تا سه جوان بیکار دارند و برخی برای گذران زندگی خود مجبور هستند ۲ تا سه جا کار کنند تا شکم زن و بچه های خود را سیر کنند حق دارند بگویند چرا باید به روحانی باید رای بدهیم.
سلیمانی گفت: همه ما خواستار ایرانی آباد و رفع محدودیت ها هستیم.
عضو شورای مشورتی سید محمد خاتمی افزود: دلیل اولی که باید به روحانی رای بدهیم شاخص ها هستند که مهمترین آنها شاخص رشد، تورم و سرانه ملی است.
سلیمانی یاد آور شد: روحانی دولت را با رشد اقتصادی منفی ۶ و هشت دهم درصد تحویل گرفت و به گفته سازمان بین المللی پول و مرکز آمار کشور که نهادهایی بی طرف هستند رشد اقتصادی کشور به مثبت هشت درصد افزایش یافته است یعنی اقتصاد کشور ۱۳ و ۲ دهم درصد رشد داشته است.
وی ادامه داد: مردم می گویند ما رشد اقتصادی را احساس نمی کنیم ولی باید صبر و هم بستگی داشته باشند تا پیش برویم و آثار این رشد را ببینیم.
این نماینده ششم مجلس شورای اسلامی افزود: ما الگو برداری پرداخت یارانه ۴۵ هزار تومانی را از برادرمان چاوز گرفتیم هم اکنون تورم برادرمان چاوز به کجا رسیده است.
سلیمانی گفت: احمدی نژاد زمانی که دولت را تحویل داد تورم به مثبت ۳۴ رسیده بود، اگر ما هم روش کشور ونزوئلا و الگوی احمدی نژاد را پیش گرفته بودیم باید به تورم ۷۵۰ درصد می رسیدیم.
وی ادامه داد:ولی روحانی تورم ۳۴ درصد را ۲۴ درصد به عقب بازگرداند و با تورم متوسط ۱۱ درصد در کشور روبه رو هستیم آیا این به این معنا نیست که کار شده است.
عضو شورای مشورتی سید محمد خاتمی خاطر نشان کرد: ۶۵۰ هزار شغلی که در زمان احمدی نژاد ایجاد شد تنها در زمان روحانی در مدت یک سال برای کشور ایجاد شده است و هرساله ۷۰۰ هزار شغل برای مردم فراهم شده است.
سلیمانی گفت: برخی می گویید با این میزان شغل چرا جوانان ما بیکار هستند، روحانی نمی تواند معجزه کند هر کس که می گوید معجزه می کنم و همه جوانان را سر کار می برم شعار است و برای رای جمع کردن این را می گوید.
وی ادامه داد: قالیباف و رئیسی چه می گویند که برخی از اصولگرایان شاخص همچون ناطق نوری، علی لاریجانی و محمد رضا باهنر گفتند شعار ندهید، نامه حاج سردار سلیمانی به وزیر بهداشت و طرح درمان روحانی چه بود.
این نماینده مجلس ششم شورای اسلامی گفت: طرح روحانی چه بود که هزینه درمان را در روستاها از ۴۵ درصد به سه درصد و در شهرها از ۶۰ درصد به هشت تا ۹ درصد کاهش داد این یعنی خدمت و چیزی است که سردار سلیمانی از وزیر روحانی تشکر می کند.
سلیمانی گفت: هزینه درمان به نسبت برای روستاییان مجانی شده است.
وی ادامه داد: شعارهایی که این ها می دهند به گونه ای است که صدای برخی از مراجع که تفکر اصلاح طلبی را هم قبول ندارند به صدا در آمده است.
سلیمانی گفت: اسدالله بادامچیان عضو ارشد حزب موتلفه در گفت و گو با روزنامه شهروند می گوید روحانی در این زمینه کار کرده است و آرامش را به جامعه بازگردانده است.
وی ادامه داد: لاریجانی به نامزدها گفت این وعده ها را به مردم ندهید ما بودجه را تصویب کرده ایم و چرا این وعده ها را به مردم می دهید شعار دروغ و وعده هایی به مردم ندهید که زمانی که رئیس جمهور شدید محقق نشود.
وی با ذکر اینکه همه ما در جامعه گروه مرجع داریم گروهی که به دهن آنها نگاه می کنیم و از انها الگو برداری می کنیم ادامه داد: در نظر سنجی هایی که توسط نهادها و خبرگزاری ها انجام شده است استادان دانشگاه ها و فرهنگیان بیشترین نفوذ را در جامعه دارند.
سلیمانی گفت: تمامی استادهای منصف و با خرد می گویند دولت روحانی آرامش را به کشور بازگرداند بحث های اقتصادی را تقویت کرده است و هم اکنون نیز ۱۰۴ یا ۱۴۰ استاد دانشگاه صنعتی شریف که بالاترین گرید را در بین دانشگاه های صنعتی دارد می گویند انتخاب ما در این دوره انتخاب بین چند نفر نیست بلکه انتخاب بین دو راه به طور کامل متفاوت برای آینده کشور است و اگر خطا کنیم راه برگشت برای کشور امکان پذیر نیست.
وی ادامه داد: مردم به کسی رای می دهند که راه اعتدال ، امنیت و توسعه پایدار کشور را در پیش گرفته است رای می دهند و به اشتباهات گذشته بر نخواهند گشت..
سلیمانی گفت: همه ما در روز ۲۹ اردیبهشت پای صندوق های رای می رویم و رای ما روحانی است.
ریاست سازمان دانشجویان جبهه اعتدال گران ایران اسلامی نیز در این آیین گفت: چند روز تا انتخابات سرنوشت ساز ۲۹ اردیبهشت باقی مانده است و ما بین دوراهی هستیم و میتوانیم در این دو راهی با انتخاب صحیح و چهار سال دیگر امتداد دولت رفسنجانی را ادامه دهیم.
مصطفی فرح بخش افزود: برجام که توسط ظریف و تیم روحانی شکل گرفت حماسه بزرگی در عرصه بین المللی برای ایران اسلامی رقم شد.
وی ادامه داد: کسانی که امروز دلواپس معاش نام دارند می خواستند دکتر ظریف و صالحی را در زیر بتون دفن کنند به یک دلیل که در هشت سال خفت بار دولت احمدی نژاد بردند و خوردند ولی برجام که به تصویب رسید کیسه ها بسته شد و ایران به سمت پیشرفت حرکت کرد.
ریاست سازمان دانشجویان جبهه اعتدال گران ایران اسلامی بیان کرد: همان کاندیدا هایی که هشت سال وعده پول نفت به مردم می دادند و می خواستند نفت را سر سفره مردم ببرند و نان را از سر سفره مردم برداشتند با یک نقاب و چهره روشن فکری آمده اند تا این جریان را در کشور راه بی اندازند.
وی ادامه داد: کسانی که مدعی بصیرت و کارشناس فتنه هستید شمار را به بصیرت دعوت می کنم که لرزش دست روحانی برای جراحت و دفاع از کشور و ناموس کشور است.
ریاست سازمان دانشجویان جبهه اعتدال گران ایران اسلامی گفت: کسانی که امروز چهره روشنفکری برداشته اند نه در مجلس بوده اند و به در دولت بلکه در ممنوع التصویر و دیگر ممنوعیت ها بوده اند.
ریاست سازمان دانشجویان جبهه اعتدال گران ایران اسلامی افزود: با توجه به اینکه رقیب ها از اسلام صحبت می کنند آنان را به آیه ۹ و ۱۰ سوره انفال سفراش می کنم که می گوید زمانی که در مشکل و سختی قرار گرفتید یاد خدا را فراموش نکنید که خدا هزاران فرشته و تمام توان غیبی را در حمایت از شما قرار می دهد و شما پیروز میدان خواهید بود.
وی ادامه داد: این نمونه به کار دلواپسان می آید و بدانند که چنگ هزار یک ملت باشد و هزاران دستگاه مانند سال ۷۶ مقابل اصلاخات و خواست ملت قرار گیرند شکست خواهند خورد.

 

منبع:ایرنا

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 70
  • بازدید دیروز: 1081
  • کل بازدیدها: 4897659
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي