13:14:01 - چهارشنبه 21 ژوئن 2017
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد:
مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در پارس‌آباد مشخص شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد گفت: مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در پارس‌آباد مشخص شده است. شکور پورحسین نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس، سخنران راهپیمایی خواهد بود.

به گزارش ارس ؛ حجت السلام والمسلمین حسن باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اردبیل، اظهار کرد: ملت مسلمان و بیدار ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسأله آزادسازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان‌های خود قرار داده و همه ساله با حضور پرشور خود اوج نفرت و انزجار خود را از غاصبان قدس شریف به خصوص رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند.

وی افزود: امت همیشه در صحنه شهرستان پارس‌آباد، پرشورتر از سال‌های قبل بار دیگر با حضور خود نشان خواهند داد همچنان در کنار ملت مظلوم فلسطین هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد گفت: این راهپیمایی عظیم در پارس‌آباد روز جمعه  ۲ تیرماه از ساعت ۱۱ و نیم صبح از میدان سپاه شروع و راهپیمایان پس از طی مسیر راهپیمایی تا چهارراه امام (ره) در مصلی امام خمینی (ره) اجتماع خواهند کرد.

باقری تصریح کرد: شکور پورحسین، نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی در جمع پرشور مردم پارس‌آباد در مصلی سخنرانی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با شهرستان پارس آباد مغان راهپیمایی روز قدس در شهرهای اصلاندوز از میدان امام حسین (ع) به سمت میعادگاه نماز جمعه، در اسلام آباد از سه راهی شهرک به طرف مسجد امام حسین (ع) و در شهر تازه کند نیز از مقابل مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4225
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4803840
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي