خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
19/06/16 13:19
شناسه خبر : 31803

مسیر پارس آباد – تبریز صاحب خط هوایی می شود

خطوط پروازی پارس آباد - تبریز دایر می شود. ...

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ به دنبال توسعه رونق گردشگری و افزایش سرمایه گذار در شهرستان پارس آباد و انجام مطالعات اساسی و ورود سرمایه گذاران در عرصه سرمایه گذاری و حوزه گردشگری، فرماندار شهرستان پارس آباد از احتمال برقراری خط پروازی پارس آباد تبریز خبر داد.
علایی گفت: شهرستان پارس آباد یک منطقه بکر با ظرفیت های بی نظیر گردشگری و توریستی و سرمایه گذاری است که می تواند موجب تحرک چرخ های اقتصادی و اشتغالزایی استان و حتی شمالغرب کشور شود.
رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پارس آباد ایجاد خط پروازی تبریز – پارس آباد را یک ضرورت اساسی در تسریع روند سرمایه گذاری و گردشگری دانست و تصریح کرد: به دلیل نبود یک مسیر مناسب ترابری در حمل و نقل و ترانزیت کالا و محصولات تولیدی منطقه به نقاط مختلف کشور و بلاتکلیفی راه آهن اردبیل – پارس اباد، برقرار خط پروازی تبریز – پارس آباد، می تواند کمک شایانی به تسهیل و تسریع حمل و نقل و ترانزیت منطقه نماید.
وی از انجام مذاکرات جدی با تعدادی از سرمایه گذاران در راستای حمایت و چارتر پرواز تبریز – پارس اباد خبر داد و گفت: توافقات لازم برای تامین منابع این پرواز انجام شده است و به زودی مذاکرات اساسی با شرکت هواپیمایی نیز شروع خواهد شد.