13:51:15 - جمعه 19 آگوست 2016
استانداراردبیل :
منطقه آزاد تجاری، صنعتی مطالبه اصلی مردم استان اردبیل
استانداراردبیل گفت: منطقه آزاد تجاری، صنعتی مطالبه اصلی مردم شده ونمایندگان مجلس باید به این خواست عمومی توجه کرده و لایحه دولت و تصویب نهایی آن رایبدهند .

به گزارش ارس رسا به نقل از ایرنا ، مجید خدابخش پنجشنبه شب درنشست شورای گفتگوی بخش خصوصی ودولت در اتاق بازرگانی اردبیل افزود: سطح توقعات مردم بامطرح شدن منطقه آزاد تجاری، صنعتی بسیاربالارفته و درصورت عدم تصویب لایحه درمجلس نسبت به نمایندگان مجلس بی اعتماد خواهند شد.

82193967-70948071
وی بیان کرد :نماینده ولی فقیه در استان اردبیل همراه بانمایندگان استان درمجلس پیگیرتحقق مطالبه جدی مردم هستند و جا دارد نمایندگان مجلس به این مطالبه پاسخگوباشند.
وی بابیان اینکه قابلیت اردبیل برای منطقه آزاد تجاری، صنعتی بیشتراست تشریح کرد :هیچ استانی به اندازه اردبیل این قابلیت راندارد ، نزدیکی با مرکزکشور، کشاورزی حاصلخیز، وجودکشت وصنعت مغان وصادرات محصولات کشاوزی به بازارروسیه از جمله این قابلیت هاست.
یوسف خدادادی معاون اجتماعی وپیشگیری ازوقوع جرم دادگستری استان اردبیل هم دراین جلسه گفت: این استان امن ترین استان کشور محسوب می شود بطوریکه جرایم خشن ،سرقت مسلحانه ،زورگیری وتجاوز به عنف نزدیک به صفر است ولی نزاع ها ودرگیریهای جزیی زیاد هست که یکی از دلایل آن احساس محرومیت نسبی استان می باشد ، مردم استان احساس می کنند تبعیضی از حیث اقتصادی در باره آنها صورت گرفته است.
وی افزود: جا دارد نمایندگان مجلس مطالبه اصلی مردم استان را بیشتر مد نظرقرار دهند تا تبعیض ها رفع شده ومردم نسبت به بهبود وضعیت اقنصادی خود امیدوار بشوند.
خدادادی با اشاره به افزایش آمار طلاق در استان گفت : آمار طلاق نسبت به گذشته در استان ما افزایش یافته، در سال ٨٨ از هر ١۵ ازدواج یک مورد منجر به طلاق می شد اما این آمار در حال حاضر از هر پنج ازدواج به یک مورد طلاق رسیده است که واقعا نگران کننده می باشد.
معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بیان کرد: یکی از عوامل اصلی آسیب های اجتماعی وجرایم مشکلات اقتصادی است، علی رغم اینکه استان اردبیل استان مذهبی وارزشی است جرایم وآسیب ها در حال افزایش است .
خدادادی با بیان اینکه اشتغال وکار آفرینی برای دادگستری بسیار مهم است، تصریح کرد:در سالهای اخیر قوه قضاییه ورود جدی به بحث سرمایه گذاری داشته است و در استان اردبیل هم کمیته حمایت قضایی را بمنظور حمایت از بخش خصوصی شکل دادیم و بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی را مرتفع کردیم .
وی افزود : در بحث سیستم بانکی هم واحدهای تولیدی مشکلاتی دارند که باید این سیستم اصلاح شود .
این جلسه با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برگزار شد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2174
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904832
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي