11:54:07 - دوشنبه 8 آگوست 2016
منطقه آزاد مشترک ایران ، روسیه و آذربایجان
ارس رسا – خبرهای تلگرامی: روز شنبه مورخ ۱۶/۵/۹۵ در خبرها آمده بود ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری فدراسیون روسیه در آستانه سفر به باکو و شرکت در اجلاس مشترک ایران و روسیه و آذربایجان پیشنهاد داده است منطقه آزاد تجاری بین این سه کشور تشکیل شود . به نظر میرسد استان اردبیل برنده اصلی این

ارس رسا – خبرهای تلگرامی:

روز شنبه مورخ ۱۶/۵/۹۵ در خبرها آمده بود ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری فدراسیون روسیه در آستانه سفر به باکو و شرکت در اجلاس مشترک ایران و روسیه و آذربایجان پیشنهاد داده است منطقه آزاد تجاری بین این سه کشور تشکیل شود . به نظر میرسد استان اردبیل برنده اصلی این پیشنهاد باشد و این درخواست روسیه در آستانه بررسی لایحه مناطق آزاد در مجلس موضوع موافقان خصوصاً در مورد اردبیل را تقویت خواهد کرد .
این پیشنهاد همان استدلالی بود که کارشناسان اقتصادی استان در جلسات ملی و منطقه ای به نیکی بر آن تاکید نمودند. اراضی زر خیز مغان و آماده شدن ۸۳ هزار هکتار از زمینهای دیم برای آبیاری و موقعیت ویژه استان اردبیل بر روی کریدور شمال جنوب بین المللی و نفوذ ویژه تجار جمهوری آذربایجان در بازار مواد غذایی روسیه فرصت استثنایی برای پشتیبانی از منطقه آزاد اردبیل فراهم کرده است که لازم است بهره برداری شود .

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 785
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4945627
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي