12:09:25 - دوشنبه 19 آگوست 2019
مهران کارگر بخشدار تازه کند شد
طی مراسمی با حضور ماریا موسوی مدیر کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری،علایی فرماندار شهرستان پارس آباد و دیگر مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی مهران کارگر بعنوان بخشدار جدید تازه کند معارفه و از زحمات محمد علیزاده بخشدار سابق این بخش تودیع بعمل آمد.

 

به گزارش پایگاه اطللاع رسانی ارس رسا ، طی مراسمی با حضور ماریا موسوی مدیر کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری،علایی فرماندار شهرستان پارس آباد و دیگر مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی مهران کارگر بعنوان بخشدار جدید تازه کند معارفه و از زحمات محمد علیزاده بخشدار سابق این بخش تودیع بعمل آمد.

ماریا موسوی مدیر کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری مهران کارگر را مورد تایید فرمانداری معرفی کرد و گفت: وی از نیروهای زبده وزارت کشور بوده و مورد تایید مردم این شهرستان و بخش میباشد.

وی گفت: اطمینان خاطر داریم وی سیاست ها و خط مشی وزارت کشور را به نحو مطلوب پیاده کرده و ارتباط تنگاتنگی با مردم و اقشار مختلف بخش بوجود آورده و زمینه را برای توسعه و ایجاد زیر ساخت های لازم فراهم خواهد نمود.

موسوی تصریح کرد: تبدیل اصلاندوزبه شهرستان و تغییر نام تازه کند به مغانسر که از مطالبات مردم شهرستان بود،توسط دولت تدبیر امید و تقسیمات کشوری وزارت کشور پیگیری و به نتیجه رسید.

مدیر کل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آراء مردم از مهمترین وظایف وزارت کشور می باشد.

علایی فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در این مراسم بخش تازه کند را یکی از بخش های مهم و مستعد شهرستان پارس آباد ذکر کرد و گفت: در سفر معاون وزیر راه به استان اردبیل،راههای مواصلاتی و آب شرب این بخش که از مشکلات اساسی و مطالبات مردم است،طی پروژه ای که به همین منظور راه اندازی شده است،مشکل فشار آب و راههای مواصلاتی این بخش مرتفع خواهد شد.

علایی با تجلیل از زحمات علیزاده بعنوان بخشدار سابق این بخش گفت: تکریم ارباب رجوع یک اصل اساسی در دستگاه اجرایی و خدمت به مردم است که امیدواریم بخشدار جدید نیز این موضوع را مد نظر قرار دهد.

وی توصیه کرد: یکی از راههای توسعه و آبادانی هر منطقه ای جلب مشارکت مردم در اقدامات عمومی و عام المنفعه است که امیدواریم شورا و شهرداری در دستیابی به این هدف غایی تمام تلاش و پتانسیل خود را به کار گیرند.

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 618
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4903276
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي