16:41:09 - دوشنبه 8 مه 2017
موسسه مالی کاسپین با تجمع سپرده گذاران مقابل این موسسه به تعطیلی کشیده شد
به گزارش ارس رسا ، قبل از ظهر امروز دوشنبه سپرده گذاران موسسه اعتباری کاسپین پارساباد با تجمع مقابل این موسسه جهت دریافت حسابهای پس انداز خود به دلیل ازدحام زیاد و درگیری مقابل این موسسه با حضور ماموران امنیتی به تعطیلی کشیده شد. شایان ذکر است پس از مشاجرت علنی میان برخی از سپرده گذاران

به گزارش ارس رسا ، قبل از ظهر امروز دوشنبه سپرده گذاران موسسه اعتباری کاسپین پارساباد با تجمع مقابل این موسسه جهت دریافت حسابهای پس انداز خود به دلیل ازدحام زیاد و درگیری مقابل این موسسه با حضور ماموران امنیتی به تعطیلی کشیده شد.

شایان ذکر است پس از مشاجرت علنی میان برخی از سپرده گذاران خشمگین و کارکنان این موسسه ، درگیری های پراکنده ای مقابل این موسسه به وقوع پیوست که با دخالت نیروهای انتظامی و ماموران امنیتی خاتمه یافت.

درخواست اصلی این سپرده گذاران از بانک مرکزی و مسئولان موسسه کاسپین این است که سپرده هایشان را یکباره برگردانند ولی ظاهراً این امر برای کاسپینی ها مقدور نیست. البته موسسه کاسپین اعلام کرده با انتقال اموال تعاونی اعتبار فرشتگان به کاسپین مشکل نقدینگی برطرف خواهد شد که تا کنون این امر محقق نشده است.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2174
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904832
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي