15:50:39 - سه‌شنبه 29 مه 2018
میزان بارش در استان اردبیل ۱۲درصد افزایش یافت
اردبیل- ایرنا- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: میزان بارش ها در این استان در سال زراعی جاری نسبت به دوره آماری هفت درصد و نسبت به سال قبل ۱۲درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ،علی دولتی مهر روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان بارش ها در استان در سال زراعی جاری تاکنون ۲۷۶ میلی متر بوده است.
وی اضافه کرد: استان اردبیل در کشور پنجمین استان به لحاظ افزایش بارش در بلند مدت و هفتمین استان بارشی در مدت مشابه سال گذشته محسوب می شود .
او بیان کرد: بیشترین بارش در استان مربوط به شهرستان های مشگین شهر، پارس آباد و بیله سوار و کمترین بارش هم مربوط به کوثر و نمین می باشد.
دولتی مهر افزود: میزان بارش ها در سال زراعی جاری در خلخال، پارس آباد و بیله سوار در حد نرمال، در کوثر و نمین به ترتیب ۱۱ و ۲۴ درصد کاهش اما در مشگین شهر ۳۳ درصد افزایش داشته است.
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل درباره پیش بینی بارش استان در سه ماه آینده گفت: میزان بارش در این مدت روند کاهشی خواهد داشت.
اردبیل به خاطر موقعیت جغرافیایی خود از وضعیت هوایی بسیار متغیر برخوردار است. ریزش برف و استقرار هوای سرد تا اواخر اردیبهشت در بعضی از سال ها در این منطقه سابقه دارد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2836
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4905494
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي