15:29:10 - یکشنبه 23 دسامبر 2018
نشست صمیمی فرماندار با روسا و نوابین هیئت های ورزشی ، موسسان و مدیران باشگاههای خصوصی شهرستان پارس آباد
نشست صمیمی فرماندار با جامعه ورزشی شهرستان پارس آباد امروز یکشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار و دیدگاهها و نقطه نظرات روسا و نوابین هیئت های ورزشی در حضور فرماندار قرائت گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ نشست صمیمی و دوستانه فرماندار با روسا  و نوابین هیئت های ورزشی ، موسسان و مدیران باشگاههای خصوصی و ورزشگاران پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد گشایش یافت.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این نشست از کمبود سرانه ورزشی  و سالنهای ورزشی در این شهرستان سخن گفت و تصریح کرد: اگر چه حداکثر اعتبارات  و منابع ورزشی از محل های مختلف در این شهرستان جذب شده است،اما بدلیل مطالبات پتانسیل ها و ظرفیت های نهفته و بالای شهرستان و مهاجرپذیر بودن آن ، این امکانات جوابگوی ورزش شهرستان و استعدادی بالاقوه آن نیست.

علایی خاطر نشان کرد: امروز مسئولیت سنگین خانواده های شهدا،ایثارگران و جانبازان بعنوان یک مسئول بر دوش اینجانب سنگینی می کند و بیش از سایر مدیران و شخصیت های سیاسی و اجتماعی برای خدمت به این عزیزان انگیزه مضاعف می دهد.

وی اظهار داشت: باید با دعوت از مدیران کل ،روسای ورزشی ، وزرا ، معاونان و … به جذب اعتبارات ملی و صندوق توسعه ملی اهتمام بورزیم.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس آباد،تصریح کرد: به دلیل کمبود منابع دولتی مدیران ورزشی باید با جذب شرکت های دولتی ، خصوصی و خصولتی آنان را جهت مشارکت در ساخت اماکن ورزشی از جمله مشارکت در فعالیت های ورزش قهرمانی و حرفه ای و همگانی اقدام کنند.

وی از جذب بیش از ۴۳ میلیارد ریال در سال جاری برای ورزش این شهرستان خبر داد و افزود: ۱۶ باب اماکن ورزشی سرپوشیده شامل سالن های ورزشی چند منظوره،تخصصی،ژیمناستیک،کشتی،زورخانه و استخر در این شهرستان وجود دارد.

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی و بازسازی سالن شهدا و مطالعات سالن ۵ هزار نفری نیز در دست اقدام است که در سال آتی به اجرا در خواهد آمد.

بعد از پایان این مراسم نیز نشستی اختصاصی با هیئت تیر و کمان و خانواده های قهرمانان و مدال آوران این رشته در شهرستان پارس آباد برگزار  و قول مساعد برای پیگیری و حل این مشکلات از سوی فرماندار صادر شد.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 358
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4945200
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي