9:37:50 - یکشنبه 17 فوریه 2019
نشست فرماندار شهرستان پارس آباد با معاونین و بخشداران بخش های تابعه
 فرماندار پارس آباد بر حفظ شان معاونان ، بخشداران ، شهرداران و روسای دستگاه‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: تمامی مدیران و مسئولان باید در حوزه وظایف و اختیارات خود و در چارچوب قانون اظهار نظر نموده و شان خود را حفظ نمایند.

نشست فرماندار شهرستان پارس آباد با معاونین و بخشداران بخش های تابعه صبح امروز یکشنبه در محل فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار گردید.

 

فرماندار شهرستان پارس آباد در این نشست با تقدیر از زحمات معاونان و بخشداران بخش‌های تابعه در برگزاری شکوهمند دهه مبارک فجر شهرستان پارس آباد و حضور چشمگیر مردم و مسئولان در راهپیمایی سال ۹۷ در مقایسه با سال‌های گذشته تقدیر و تشکر کرد.

 

فرماندار شهرستان پارس آباد همچنین بر ایجاد وحدت و انسجام بین دستگاه‌ها و هماهنگی متقابل میان آنها تأکید کرد.

 

علایی گفت:  معاونین فرماندار قائم به فرماندار است و باید در غیاب وی از جایگاه فرماندار صیانت نموده ، مسائل و مشکلات شهرستان را به نحو اکمل پیگیری نمایند.

 

فرماندار پارس آباد همچنین بر حفظ شان معاونان ، بخشداران ، شهرداران و روسای دستگاه‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: تمامی مدیران و مسئولان باید در حوزه وظایف و اختیارات خود و در چارچوب قانون اظهار نظر نموده و شان خود را حفظ نمایند.

 

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد معاونان و بخشداران را الگوی مدیران دانست و افزود: معاونان و بخشداران باید به عنوان الگوی مدیران دستگاه ها و روسای ادارات بوده و زمینه تزلزل جایگاه خود را مهیا نکنند.

 

علایی تصریح کرد: تعامل میان قوا از جمله دستگاه قضا از اولویت‌های دستگاه اجرایی شهرستان پارس آباد می باشد.

 

وی رمز موفقیت و پیروزی مسئولان را در وحدت و یکدلی میان دستگاهها دانست و خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات و کنش‌های دستگاه اجرایی زیر ذره بین رسانه‌ها و افکار عمومی است و باید از این جایگاه به نحو شایسته صیانت نمود.

 

فرماندار شهرستان پارس آباد تکریم ارباب رجوع را اولویت مدیران و بخشداران بخش‌های تابعه شمرد و گفت: تکریم ارباب رجوع باید اولویت اول مدیران و روسای دستگاه ها باشد.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 443
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4901516
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي