21:08:29 - پنج‌شنبه 18 مه 2017
نشست مشترک نمایندگان فرمانداری با سربازرسان انتخابات برگزار شد
رای گیری رسما راس ساعت ۸ صبح شروع خواهد شد و اعضای شعب صندوق ها یک ساعت قبل باید در محل شعبه خود حضور داشته باشند.

 

به گزارش ارس رسا،جلسه مشترک نمایندگان فرماندار با سربازرسان انتخابات شهرستان پارس آباد صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
در این جلسه صمدی فرماندار پارساباد بعنوان رئیس ستاد برگزاری انتخابات شهرستان اعلام کرد :رای گیری رسما راس ساعت ۸ صبح شروع خواهد شد و اعضای شعب صندوق ها یک ساعت قبل باید در محل شعبه خود حضور داشته باشند.
وی گفت ؛ رای دهندگان متولدین بعد از سال تولد ۲۹/۲/۷۸ می توانند در این رای گیری مشارکت نمایند.
صمدی با بیان اینکه اگر کسی غیر بومی باشد فقط میتواند به انتخابات ریاست جمهوری رای بدهد گفت : مگر آنکه آن فرد حداقل یک سال ساکن آن شهر یا حوزه انتخاباتی بوده و ساکن آنجا محسوب شود.
فرماندار با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری و سلامت و امنیت انتخابات اولین اولویت ماست ،به برگزاری هر چه باشکوهتر و سلامت و امنیت انتخابات فارغ از هرگونه سلایق و علایق سیاسی تاکید ویژه کردند.
در این جلسه بیش از ۵۰۰۰ نفر عوامل و دست اندرکاران انتخاباتی در برگزاری انتخابات فعالیت دارند.
لازم به ذکر است در این دوره از انتخابات از مجموع ۱۰۹۴ نفر تعداد ثبت نام کنندگان کاندیداهای شوراهای شهر و روستاها در شهرستان پارساباد،که ۲۸ نفر توسط هیئت های اجرایی و نظارت رد صلاحیت شده بودند، در نهایت پس از بررسی های نهایی و اعتراضات نامزدها فقط ۳ نفر در مجموع از حومه این شهرستان صلاحیت شان رد و احداز نشد.
از مجموع جمعیت شهرستان پارساباد در مجموع یکصد و بیست و شش هزار و چهل و نه نفر (۱۲۶۰۴۹) نفر واجد شرایط رای دادن هستند که طبق امار نفوس و مسکن نزدیک به ۵۰۰۰ نفر از این آمار رای اولی ها هستند.
همچنین روز شنبه ، بدلیل اینکه بیشتر برکزارکنندگان انتخابات از عوامل اداره آموزش و پرورش پارس اباد هستند ،مدارس تعطیل و کارمندان و روسای ادارات که در انتخابات فعالیت دارند شنبه مرخصی خواهند بود.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 513
  • بازدید دیروز: 2294
  • کل بازدیدها: 4900396
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي