خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
16/09/21 05:59
شناسه خبر : 20969

نمایش اقتدار نیروهای مسلح شهرستان پارساباد در اغاز هفته دفاع مقدس

گزارش تصویری - تشریحی اولین روز هفته دفاع مقدس در پارس آباد؛ از اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح تا رژه موتوری و غبارروبی مزار شهدا ...

صبح امروز و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و بسیجیان پارس آبادمغان در محل سپاه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ارس رسا ، در این مراسم که فرماندار ، اعضای شورای تامین، مسئولین ادارات، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه و بسیج نیزحضور داشتند فرمانده سپاه ناحیه پارس  با تبریک هفته دفاع مقدس به نقش و جایگاه رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره کرد وگفت: رزمندگان اسلام با توکل بر خدا در میدان نبرد حق علیه باطل پیروز شدند.

img_3599_0

سرهنگ مطلب شاهی با اشاره به رشادت ها و جانفشانی های سربازان هشت سال دفاع مقدس در حفظ  ایران اسلامی ابراز داشت: نیروهای مسلح در سال‌های گذشته با وجود همه مشکلات و تحریم‌های اقتصادی و فشارهای دشمن، در اوج صبر و پایداری و اقتدار از اسلام دفاع کرده‌اند و امروز بر این اساس است که اکنون کشور ما به عنوان کشوری ابرقدرت در جهان مطرح است.

ایشان با اشاره به رویداد مهم و سرنوشت ساز دفاع‌ مقدس، که جنگی تمام‌ عیار بود ، از ایستادگی کشورمان در برابر تمام متخاصمین جهان را یادآور شد و تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی جنگ نابرابر تمام عیار بود و اگر نصرت الهی و رشادت رزمندگان نبود، وضعیت ایران این‌گونه درثبات و آرامش نبود.

img_3572

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد با تاکید بر اینکه امروزه مرزهای دفاع از انقلاب با خون شهدای مدافع حرم کیلومترها دورتر از مرزهای کشور است، گفت: دشمن هیچ‌گاه از دشمنی خود دست نمی‌کشد و اگر امروز در آرامش هستیم مرهون خون شهدایی هستیم که به عنوان مدافعان حرم از گران‌بهاترین سرمایه زندگی خود در راه کسب رضایت الهی گذشته و به فیض شهادت نایل می‌شوند.

img_3661-copy

در ادامه این مراسم جمعی از ورزشکاران بسیج ذوالفقار با اجرای حرکات نمایشی اقتدار خود را به معرض نمایش گذاشتند.

برگزاری رژه موتوری از میدان سپاه تا گلزار شهدا و گلباران قبور شهیدان

امروز همچنین بعد از اجرای مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و بسیجیان در شهرستان پارس آباد، رژه موتوری از میدان سپاه تا گلزار شهدای شهر با بدرقه فرماندار و مسوولان برگزار شد.

img_3678 img_3679 img_3695_0

 

 

گزارش از مرتضی بری