18:29:55 - دوشنبه 30 جولای 2018
با تصویب لایحه ایجاد ۸ منطقه ویژه تجاری در کمیسیون اقتصادی مجلس؛
نمین حذف شد/ پارس آباد، بیله سوار و گرمی منطقه آزاد می شوند
گفته می شود در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس، پیشنهاد الحاق محدوده نمین به منطقه آزاد تجاری حذف و مناطقی از گرمی، بیله سوار و پارس آباد به عنوان محدوده منطقه آزاد تصویب شده است.

مغان_0.jpg" alt="" width="244" height="250" />

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از  آران مغان، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: در جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس لایحه ایجاد ۸ منطقه آزاد تجاری به تصویب رسید.

زهرا سعیدی افزود: براساس تصویب لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری و صنعتی در کمیسیون اقتصادی منطقه اینچه برون در استان گلستان، منطقه مهران در ایلام، منطقه اردبیل در استان اردبیل، منطقه سیستان در استان سیستان و بلوچستان، منطقه بانه- مریوان در استان کردستان، منطقه جاک در استان هرمزگان، منطقه بوشهر در استان بوشهر، منطقه قصر شیرین در استان کرمانشاه به عنوان مناطق آزاد جدید اقتصادی جدید تعیین شدند. همچنین اصلاحاتی در خصوص نقشه های پیوست برخی از مناطق آزاد انجام شد.

اخبار موثق حاکیست که در جریان بررسی لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، پیشنهاد الحاق محدوده نمین به منطقه آزاد تجاری حذف و مناطقی از گرمی، بیله سوار و پارس آباد به عنوان محدوده منطقه آزاد تصویب شده است.

در صورت موافقت مجلس، لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل با محدوده سه شهرستان پارس‌آباد، بیله‌سوار و گرمی در صحن علنی به رای گذاشته خواهد شد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 738
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4903396
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي