19:00:42 - سه‌شنبه 1 آگوست 2017
نگین میرزایی از پارساباد مدال طلای قهرمانی دو و میدانی دانش آموزان سراسر کشور را بخود اختصاص داد
دانش آموز پارس آبادی با درخشش در مسابقات دوومیدانی قهرمانی دانش آموزان دختر سراسر کشور موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، ۱۲ نفر از دانش آموزان در دو مقطع متوسطه دوره اول و دوم به مسابقات دو و میدانی مرحله کشوری که در شهرستان سنندج برگزار گردید اعزام شدند که ۴ نفر از این دانش آموزان موفق به کسب ۵ مدال برتر این مسابقات شدند.

نگین میرزایی از شهرستان پارس آباد در رشته پرتاب وزنه مقام اول، نسترن امیری مهر از ناحیه دو اردبیل در رشته پرتاب نیزه مقام اول و آیدا خیر نیز از ناحیه دو اردبیل در رشته پرتاب دیسک موفق به کسب مقام دوم شدند.

میرزایی که در ماده پرتاب وزنه در این رقابتها حاضر شده بود، موفق شد با پرتابی به طول ۹ متر و ۶۸ سانتی متر مقام نخست و مدال طلای این رشته در مسابقات را بر گردن آویزد.

همچنین دانش آموزمحدثه هاشم زاده از ناحیه یک اردبیل در دو رشته پرش ارتفاع و پرتاب دیسک به ترتیب مقام اول و سوم را به خود اختصاص داد.

 گفتنی است:مسابقات قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان سراسر کشور از ۲۵ تیر آغاز شده است و تا هشتم مرداد ماه سال جاری به میزبانی استان کردستان با شرکت بیش از هزار و ۷۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر دوره های مختلف تحصیلی در استادیوم ورزشی ۲۲ گولان سنندج برگزار می شود.

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1004
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4945846
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي