خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
19/10/05 13:06
شناسه خبر : 32041

نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه و مرزهای کشور است

فرماندار شهرستان پارس آباد،اعضای شورای تامین و معاونین فرماندار به مناسبت هفته ناجا با فرمانده نیروی انتظامی و هنگ مرزی دیدار و گفتگو کردند. ...

دکترعلایی فرماندار پارس آباد امروز صبح در دیداری که به همراه اعضای شورای تامین و معاونین و بخشدار مرکزی با فرماندهان نیروی انتظامی و مرزبانی شهرستان بمناسبت هفته ناجا داشتند ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ناجا گفت: امنیت جامعه و مرزهای کشورمرهون فداکاری ها و زحمات نیروهای دلاور انتظامی و مرزبانان غیور است.

 

فرماندار پارس آباد تاکید کرد: نیروی انتظامی و مرزبانی به حول و قوه الهی توانسته در تمامی ماموریت های خود به خوبی ظاهر شده و با سربلندی بیرون بیاید.

 

رئیس شورای تامین شهرستان پارس آباد همچنین در ادامه سخنان خود عملکرد نیروهای انتظامی و مرزبانی را در سال گذشته مطلوب عنوان کرد و گفت در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی به عنوان یکی از مهمترین اقدامات استان طی سال گذشته بسیار خوب عمل شد و امیدواریم امسال نیز با توجه به برگزاری انتخابات این اقتدار در تامین امنیت در سایه تلاشهای شبانه روزی تداوم داشته و شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و حضور حداکثری مردم در انتخابات به عنوان کارنامه ای برای نظام جمهوری اسلامی و پشتوانه  ملی  در منطقه باشیم.

 

سرهنگ بهمنی فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد نیز ضمن قدردانی از حضور فرماندار و معاونین و اعضای شورای تامین شهرستان پارس آباد ، این دیدار را موجب قوت قلب نیروهای انتظامی دانست و گفت ما همیشه خود را به عنوان سرباز نظام دانسته و هر روز با ورود به دفتر خود برای خدمت به مردم ، آرمانهای اولین روزهای شروع خدمت رسانی و عهدی را که با شهدا بسته ایم مرور نموده کار را آغاز مینماییم و پیگیری راه شهدا را افتخار و توفیقی بزرگ برای خود میدانیم.

 

وی همچنین وحدت و برادری میان اعضای شورای تامین و تمامی مسئولان را مرهون همدلی و وفاق و مدیریت شایسته فرماندار شهرستان در شورای تامین عنوان کرد.

 

سرهنگ غفار پور فرماندهی مرزبانی شهرستان در این دیدار گفت: امنیت حاکم بر مرزها  منطقه و شهرستان پارس آباد در سایه تدابیر و رهبری و هدایت مدبرانه فرماندار محترم  به عنوان رئیس شورای تامین و زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی و هنگ مرزی و مشارکت مردم مرزدار و غیور شهرها و روستاهای مرزی است.