10:12:03 - سه‌شنبه 6 ژوئن 2017
نیکی کریمی؛ ۲۰ سال پیش و اکنون
تهمینه میلانی عکسی از ۲۰ سال پیش خود و نیکی کریمی در پشت صحنه «نیمه پنهان» و عکس دیگری از روز گذشته، هنگام نمایش این فیلم در جشنواره‌ای در برلین منتشر کرد.

به گزارش ارس رسا به نقل از خبر آنلاین: تهمینه میلانی عکسی از ۲۰ سال پیش خود و نیکی کریمی در پشت صحنه «نیمه پنهان» و عکس دیگری از روز گذشته، هنگام نمایش این فیلم در جشنواره‌ای در برلین منتشر کرد.

تهمینه میلانی با انتشار دو عکس از خود و نیکی کریمی در صفحه اینستاگرامش که یکی متعلق به اکنون و دیگری متعلق به ۲۰ سال پیش است نوشت: « عکس پایین پشت صحنه فیلم «نیمه پنهان»، عکس بالا بعد از حدودا بیست سال هنگام نمایش  فیلم «نیمه پنهان» در فستیوال فیلم  فیلمسازان زن ایرانی در برلین ۴ جون ٢٠١٧( دیروز )»
نیکی کریمی؛ 20  سال پیش و اکنون

جشنواره فیلم سینماگران زن ایرانی در برلین امروز پنجم ژوئن (۱۵ خرداد) به کار خود پایان داد. در این جشنواره ۱۴ فیلم ایرانی به نمایش درآمد که درمیان آن‌ها سه مستند هم حضور داشت. در میان سازندگان این فیلم‌ها، نام‌های بیشتر شناخته شده مانند نیکی کریمی و تهمینه میلانی و همچنین افرادی مثل فائزه عزیزخانی که با اولین فیلم بلند خود «روز مبادا» در این جشنواره شرکت کرده بود به چشم می‌خورد.

از تهمینه میلانی سه فیلم و از جمله «دو زن» و از نیکی کریمی فیلم «چند روز بعد» به نمایش درآمد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 766
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872422
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي