21:12:16 - یکشنبه 23 جولای 2017
هتریک علمی حسین منفرد در تاریخ دانشگاه علوم تحقیقات تهران
منفرد از جوانان برومند آذربایجان ، و از افتخارات حوزه سه خواهر مغان (پارساباد-گرمی-بیله سوار) بوده و ساکن شهر جعفرآباد میباشد.

به گزارش ارس رسا ؛ حسین منفرد دانش آموخته رشته ریاضی آنالیز از دانشگاه علوم تحقیقات تهران که در مرحله ارائه تز دکتری خود میباشد،با تالیف مقالات متعدد در سطوح ملی و بین المللی و ارائه رساله خود در رشته ریاضی ضمن کسب نمره ۱۹/۷۵ ، عنوان رساله برتر،رتبه برتر و دانشجوی برتر را به خود اختصاص داده و رکورد جدیدی در تاریخ این دانشگاه به نام خود به ثبت رساند که موجب شگفتی و تحسین اساتید و پروفسورهای حاضر در این جلسه شد.

وی پیش از این نیز با قبولی و کسب رتبه تک رقمی در ماراتن سراسری مقطع کارشناسی ارشد با ارائه مقالات برتر و مکمل در دانشگاه اصفهان بعنوان دانشجوی ممتاز از این دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده بود.

منفرد همچنین بدلیل داشتن نمرات و معدل عالی در مقطع کارشناسی ارشد در رشته ریاضی براحتی توانست بعنوان جوان ترین استاد،عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد جذب شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد گرمی،به دلیل تالیف چندین مقاله در سطوح ISI و Scopus همچنین ارائه تز دکتری که در مجلات و ژورنال های معتبر جهان قابل رویت است،مورد توجه موسسات و پزوهشگاههای معتبر علمی قرار گرفته و تاکنون توانسته به کنفرانس های ملی و بین المللی متعددی جهت سخنرانی و ارائه نظرات علمی و پژوهشی خود دعوت شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه و معاون اداری مالی دانشگاه آزاد بیله سوار از همان دوران ابتدایی تحصیل به دلیل علاقه وافر به درس و تحصیل و استعداد بالقوه در رشته ریاضی تمامی مدارج تحصیلی را با نمرات عالی در مدارس نمونه دولتی سپری کرده و پس از شرکت در ماراتن علمی کنکور سراسری با کسب رتبه تک رقمی در رشته ریاضی به عنوان دانشجوی نخبه وارد دانشگاه اصفهان شده بود.

منفرد از جوانان برومند آذربایجان ، و از افتخارات حوزه سه خواهر مغان (پارساباد-گرمی-بیله سوار) بوده و ساکن شهر جعفرآباد میباشد.

نخبه جوان جعفرآبادی به دلیل تحصیل و تدریس در هر سه حوزه پارساباد،گرمی و بیله سوار خود را متعلق به کل مغان میداند و پس از سالها تدریس در دانشگاه آزاد پارساباد،بعنوان عضو هیئت علمی وارد دانشگاه گرمی شد و اکنون معاون اداری مالی دانشگاه آزاد بیله سوار میباشد.

انتهای پیام/

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1522
  • بازدید دیروز: 7996
  • کل بازدیدها: 4871329
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي