15:03:52 - سه‌شنبه 23 آگوست 2016
فرماندار پارس آباد:
هفته دولت بهانه ای برای الگو سازی با آرمانهای انقلاب اسلامی
فرماندار پارساباد گفت : هفته دولت بهانه ای برای الگوسازی و تطبیق عملکرد دولت با آرمانهای انقلاب اسلامی و فرمایشات امام راحل است و تمام تلاش ما در دولت مطابقت دادن خود با الگوها و معیارهای انقلاب اسلامی است.

۲۰۱۶۰۸۲۳_۱۲۴۵۲۴

به گزارش ارس رسا ، جلسه شورای اداری شهرستان پارساباد برای دومین بار در طول هفته با حضور شریفی معاون سیاسی امنیتی استانداری و ماریا موسوی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان پارساباد برگزار شد.

این جلسه که بعد از افتتاح برخی پروژه های توسعه و عمران شهری و اجرای برنامه در پارک شاهد، در محل سالن اجتماعات فرمانداری پارساباد برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دولت و پاسداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر ، حول محور عملکرد دولت در طول نیمسال اول و اهداف و برنامه های آنان در نیمسال دوم تشریح و ارائه شد.

صمدی با اشاره به اینکه عملکرد دولت همانند کارنامه دانش آموزان در دو ترم نیمسال اول و دوم مورد تجزیه و تحلیل قرار میگیرد، گفت: برخی طرحها که تاکنون به ثمر نشسته و آماده بهره برداری است در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و برخی های دیگر که به دلیل عدم تزریق بودجه و سایر مسائل و مشکلات پیش روی دولت انجام آن تاکنون محقق نشده و یا به تعویق افتاده است در طول نیمسال دوم و قبل از پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار پارساباد گفت : هفته دولت بهانه ای برای الگوسازی و تطبیق عملکرد دولت با آرمانهای انقلاب اسلامی و فرمایشات امام راحل است و تمام تلاش ما در دولت مطابقت دادن خود با الگوها و معیارهای انقلاب اسلامی است.

وی با ابراز خوشنودی از اینکه پارساباد در مسیر ریل توسعه قرار گرفته است ، گفت خوشبختانه امسال ۸۰ درصد سرمایه گذاری های صورت گرفته در کل استان مربوط به شهرستان پارساباد و در راس آن توسعه عملیات سد پایاب خدافرین و اراضی کشاورزی بوده است که نوید روزها و آینده خوب برای مردم شهرستان پارساباد و کشاورزی و سرمایه گذاری در این شهرستان میباشد.

سخنران بعدی جلسه حجت الاسلام رشادی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان خصوصا فرماندار پارساباد که از زمان حضور خود در راس شهرستان تلاش بسیاری را در پیگیری و به ثمر رسیدن طرحها و پروزه ها متقبل شده، آنان را مدیرانی شایسته و پرتلاش دانست و گفت : از زمان حضور خود در این شهرستان شاهد و ناظر هستم که چه خدمات و تلاشهایی در زمینه عمرانی و سرمایه گذاری در این شهرستان صورت گرفته و پیشرفتهایی حاصل شده است هر چند که نواقص و نارساییهایی هم همچنان وجود دارد که انشالله با تلاش مستمر و خدمات ارزنده مدیران بقیه کمبودهای مردم نیز از این پس مرتفع و از میان بر داشته خواهد شد.

شریفی معاونت سیاسی امنیتی استاندار اردبیل نیز با ارائه گزارشی از خدمات و تلاشهای ارزنده دولت یازدهم در طول این سالها ، با وجود مشکلات پیش روی دولت ،با بیان اینکه خدمت به مردم و رفع موانع و نیازهای اقتصادی و معیشتی آنان جزو اولین اولویتهای کاری مسئولان استان است ، دولت را مکلف به پاسخگویی در برابر مطالبات و مشکلات مردم دانست.

وی از اختصاص بیش از ۸۰ درصد از سرمایه گذاری های صورت گرفته در کل استان به شهرستان پارساباد خبر داد و گفت: شهرستان پارساباد اولین شهرستان استان است که بیشترین بودجه و سرمایه گذاری در این شهرستان به انجام رسیده است. شریفی گفت : غیر از سرمایه گذاری های صورت گرفته در قالب سد پایاب خدافرین و اراضی کشاورزی مربوط به جهاد کشاورزی در پایاب سد ، ۶۵۰ میلیارد تومان دیگر در قالب طرح ها و پروژه ها در کل استان اردبیل سرمایه گذاری شده که آماده بهره برداری است و در همین هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی به کاهش سریع نرخ تورم در مقایسه با ماه گذشته نیز اشاره کرد و گفت نرخ تورم در کشور اکنون به ۸/۷ درصد رسیده است که در مقایسه با ماه گذشته یک درصد کاهش داشته است.

 

photo_2016-08-23_14-58-45 photo_2016-08-23_14-58-58 photo_2016-08-23_14-59-09

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1707
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4946549
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي