12:36:27 - جمعه 2 فوریه 2018
همایش پیاده روی خانوادگی در پارس اباد در صبح دل انگیز و مه آلود روز جمعه + تصاویر
همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت چهلمین طلوع سالگرد پیروزی فجر انقلاب اسلامی ایران با شعار ورزش دشمن اعتیاد با حضور چشمگیر از اقشار مختلف مردم در صبح با طراوت و دل انگیز و مه آلود جمعه ۱۳ بهمن در پارس اباد برگزار و در پایان این همایش جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ به مناسبت گرامیداشت دهه فجر همایش پیاده روی خانوادگی با حضورفرماندار و جمعی از مسئولین نهادها و ادارت و مردم غیورو شهید پرور شهرستان پارس آباد با شعار ورزش دشمن اعتیاد از میدان سپاه تا اداره ورزش و جوانان با شرکت تقریبی  ۳۰۰۰ هزار نفر و به مسافت ۴ کیلومتر برگزار و در پایان این همایش جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.
در پایان این همایش فرماندار شهرستان پارس آباد ضمن تبریک دهه فجر طی سخنانی از پروژه های در حال اجرا و یا افتتاح شده در دهه فجر سخن گفت و از مشارکت پر شور مردم در ورزش های همگانی تقدیر و تشکر کرد.

او با بیان اینکه این انقلاب با اراده، قدرت و ایمان مردم و رهبری حضرت امام (ره) به پیروزی رسید،ثمره آن را خدمت صادقانه به مردم و کسب رضایت آنان در طول این سالها دانست و تلاش مضاعف دولتمردان برای خدمت بیشتر به مردم در راستای رفع مشکلات و معضلات آنان را ضروری و وظیفه شرعی و قانونی خود دانست.

فرماندار شهرستان پارس آباد فعالیت های ورزشی را در ارتقای سلامت جامعه موثر دانست و اظهار کرد: ۲۲بهمن، یادآور حماسه پرشکوه و کم‌نظیر ملتی است که توانست تحت رهبری و هدایت امام راحل در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند.
رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد در پایان خواستار حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و محکومیت دشمنان و بدخواهان قسم خورده انقلاب شد.
در پایان مراسم هدایایی به قید قرعه به ۵۰ نفرازشرکت کنندگان در این پیاده روی اهدا شد.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 348
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4901421
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي