16:03:16 - پنج‌شنبه 20 آوریل 2017
واکنش «صادق زیباکلام» به نامه «ابراهیم رییسی»
دکتر صادق زیباکلام با صدور بیانیه ای به اظهارات سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در اعتراض به پخش برنامه های دولت روحانی از تلوزیون صدا و سیما واکنش نشان داد.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش ارس رسا به نقل از روزنامه ایران دکتر صادق زیباکلام استاد دانشگاه و سیاست مدار اصلاح طلب کشور در بیانیه ای به اظهارات سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در اعتراض به پخش برنامه های دولت روحانی از تلوزیون صدا و سیما واکنش نشان داد.

زیبا کلام گفته:به اعتقاد من، تنها عنوانی که می توان به نامه سید ابراهیم رئیسی به رئیس جمهوری و رئیس صدا و سیما اطلاق کرد، «مظلوم نمایی» است. چرا که حتی کودکان دبستانی هم می دانند صدا و سیما، ملک طلق اصولگرایان و دربست در اختیار این جریان است.

اما اگر آقای رئیسی به واقع به آنچه نوشته است اعتقاد دارد، باید به ائمه جمعه و جماعات برخی شهرها و مراکز استان از جمله آقای علم الهدی امام جمعه مشهد، همچنین امام جمعه تهران نامه می نوشت تا در هفته های آینده برای هیچ کاندیدایی تبلیغ نکنند.

همه می دانیم ائمه جمعه برخی شهرها مخالف روحانی و حامی و موافق آقای رئیسی هستند. لذا باید گفت آقای رئیسی! خیلی دیر به فکر افتادید و اگر چنین اعتقادی داشتید، باید ابتدا به تریبون هایی که از بیت المال بودجه می گیرند و برای شما تبلیغ می کنند ،نامه می نوشتید.
آقای رئیسی باید به این سوال جواب بدهد چرا مشابه این نامه در زمانی که محمود احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده بود و در عین حال مسئولیت داشت، ننوشت، یا در دوره روسای جمهوری دیگر. روحانی اولین رئیس جمهوری نیست که برای دور دوم ثبت نام کرده است. بنابراین فکر می کنم با توجه به پیشینه صدا و سیما که دربست در خدمت جریان آقای رئیسی است، نوشتن این نامه مظلوم نمایی است.

من امیدوار هستم یک روزی آقای رئیسی چه پیروز بشود چه شکست بخورد، به مردم ایران و مردم مشهد بگوید از خزانه آستان قدس رضوی چقدر به صورت غیر مستقیم صرف انتخابات شده است.

منبع/روزنامه ایران

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 476
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4903134
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي