17:53:41 - شنبه 11 آگوست 2018
وزیری که هوایی می آید و هوایی می رود
باتوجه به اینکه چندروزی است صدای استیضاح های برخی از وزرا از تریبون های جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بلند می شود، برخی وزرا برای خودی نشان دادن و به دور ماندن از تزلزل جایگاه فعلی خود را به شهرستان های مرزی می رسانند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ارس رسا به نقل از سبلان‌ما، مهدی همتی در یادداشت خود مبنی براینکه برخی وزرا هوای می آیند وهوای می روند بدون اینکه اصحاب رسانه آن منطقه مطلع شود آورده است: روز گذشته بود که مطلع شدیم عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی بصورت هوای و مخفیانه به شهرستان مرزی پارس آباد سفر می کند تا از چندین پروژه عمران این شهرستان بازدید کند، بطوری که مردم آن منطقه از حضور این آقای وزیر نیز اطلاعی نداشتند.

آخوندی که روز پنجشنبه در بازدید از پایانه و گمرک بیله سوار مغان بصورت سرزده حضور داشت از نزدیک مناسبات اقتصادی تهران و باکو  را در بین دو مرز کشور بدون حضور اصحاب رسانه حضور یافته و بررسی کردند.

روزنامه‌های این روزها در حالی چاپ می شوند که موضوع رفتنی‌ها و ماندنی‌های برخی از کابینه های دولت رئیس جمهور روحانی و زهر چشم گرفتن مجلس از این دولت دیده می شود.

این مشکلات و موانع رئیس جمهور در انتخاب یارانش در کابینه، از مباحث اصلی بیشتر روزنامه‌های اصلاح طلب و نزدیک به دولت است که این روز های تیتر اول روزنامه های داخلی شده است و وزرای که در تلاطم رفتن و یا نرفتنشان خود را به آب وآتش می زنند و برخی هم احساسی به زیر گریه می زنند.

بازدید وزیر راه و شهرسازی از سربند و بیمارستان آماده افتتاح شهدای پارس آباد عمدتأ بهانه ای برای فرار از استیضاح مجلس و خودی نشان دادن در این برهه از روزهای حساس کشور است.

آخوندی که بصورت ضرب العجلی بر روی باند فرودگاه شهرستان پارس آباد مغان می نشیند و ضرب العجلی به سمت فرودگاه شهرستان تبریز حرکت می کند خبر از خبرهای پشت پرده مجلس شورای اسلامی می دهد و بیکار شدن وزیری دیگر در کابینه دولت تدبیر وامید.

حال سوال اینجا است که چرا اصحاب رسانه و مطبوعات از این سفر جناب وزیر بی خبری بودند و تنها چند خبرنگار محلی در محل بازدید های سرزده جناب وزیر حضور داشتند.

پاسخ این سوال را می توان در آینده های نزدیک از بطن مجلس شورای اسلامی در روزهای آینده فهمید که باید تا فرا رسیدن آن روز منتظر بود.

از این هوای آمدن ها و هوای رفتن های وزیر راه که بگذریم می رسیم به حضور پر خیر وبرکت ایشان که تنها خیر و برکت آن تنها به ساعاتی بازدید از پروژه های آماده و نصف و نیمه بود که چندین سال از زمان انجام این پروژه ها می گذشت، اما چرا حالا، باز سوالی است که باید از زبان خود ایشان می شنیدیم که نشد.

اما می خواهم بگویم جناب وزیر مردم شهرستان مرزی پارس آباد با داشتن پتانسیل های بسیاری در امر کشت و صنعت و کشاورزی تنها به یک جاده ای امید بسته اند که سالانه ده ها کشته و زخمی بر روی همین جاده ها اتفاق می افتد واین امر تبدیل به یک فاجعه ای بزرگ برای اهالی این منطقه و استان اردبیل شده است.

حضور جنابعالی برای این منطقه تاکنون چه خیرو برکتی داشته است جناب وزیر که امروز برای حفظ جایگاه خود تنها برای مشاهده چند طرح عمرانی آماده از سالهای گذشته و خیلی دور که به دولت های قبلی نیز بر می گردد به این منطقه سفر می کنید.

امیدواریم دیگر این کلنک زنی های سیاسی و هوای، بازدید های هوا به هوا دیگر برای همیشه در خاک این منطقه و استان اردبیل هوای شود و شاهد رونق و توسعه این استان در طرح های عمرانی، راه وشهرسازی، وسایر مسائل مشکلاتی که فراوران هم است باشیم.

سفرهای هوا به هوا دیگر برای استان اردبیل و برای مردم اردبیل بس است، مردم اردبیل مستحق این همه بیکاری و محرومیت نیستند اینجا درالارشاد و دارالامان کشور است.

یاداشت: مهدی همتی

بر چسب ها: , ,
تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 428
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4901501
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي