12:04:52 - چهارشنبه 15 نوامبر 2017
پارس آباد مغان میزبان حضور گرم استاندار اردبیل در روز جمعه
انتخاب پارس آباد به عنوان اولین مقصد شهرستانی از سوی مهندس بهنام جو نشان از توجه ویژه وی به این شهرستان و احیا قابلیت های کشاورزی جهت خروج استان از رکود اقتصادی خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ، صمدی فرماندار شهرستان پارس آباد در حاشیه جلسه هماهنگی هفته مبارک بسیج از اولین سفر شهرستانی استاندار اردبیل در روز جمعه به شهرستان پارس آباد خبر داد.

فرماندار شهرستان پارس آباد علت اولبن سفر مهندس بهنام جو به این شهرستان را،بازدید از پروژه های مهم عنوان کرد و گفت:بازدید از بیمارستان بزرگ پارس آباد،پایاب سد خدافرین،فرودگاه پارس آباد و … مقصد استاندار استان اردبیل در این سفر مهم خواهد بود.

گنجایش پارس آباد در برنامه ریزی و اولین سفر برون استانی مهندس بهنام جو به پارس اباد همانگونه که قبلا نیز اشاره شد،نشان از میزان اهمیت این شهرستان در تفکرات و اندیشه های استاندار جدید داشته و نوید آینده خوش یمن برای شهرستان پارس آباد دارد.

استاندار اردبیل که سابقا نیز در زمان حضورش در استان با این شهرستان از نزدیک آشنایی داشته و بر میزان ظرفیت ها و پتانسیلهای این شهرستان واقف است،اولین سفرش به شهرستان های تابعه را نیز به این شهرستان اختصاص داده تا با حضور در جمع اهالی خونگرم پارس آباد، برنامه ها و اولویت های خود را در قبال این شهرستان به سمع و نظر آنان برساند.

پر واضح است که اشاره به بحث کشاورزی در اولین سخنرانی استاندار با اولین سفر شهرستانی وی به پارس آباد رابطه معناداری داشته و حساب ویژه ای بر میزان ظرفیت های کشاورزی در قطب کشاورزی استان، باز کرده است.

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3127
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4802742
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي