15:03:58 - جمعه 8 فوریه 2019
فرماندار شهرستان پارس آباد؛
پایان انتظار ۱۰ ساله؛بیمارستان شهدا راه اندازی شد
ارس رسا : فرماندار شهرستان پارس آباد در خطبه های این هفته نماز جمعه ۱۹ بهمن مصادف با هشتمین روز از دهه مبارک فجر از راه اندازی بخشی از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی خبر داد و افزود: بالاخره انتظار ۱۰ ساله مردم پایان یافت و بیمارستان شهدا با حضور معاون رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛فرماندار شهرستان پارس آباد در خطبه های نماز جمعه به دستاوردهای چهل ساله دولت در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: دستاوردهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بدست آمده است،غیر قابل مقایسه با قبل از انقلاب است.

علایی از اجرای زیر ساخت های اساسی در شهرها و روستاها و در دور دست ترین مناطق سخن گفت و خاطر نشان کرد: پیش از انقلاب اکثر شهرهای ما از امکاناتی که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب در روستاها و بخش ها ایجاد شده محروم بودند.

فرماندار شهرستان پارس آباد دستاوردهای حاصل شده بعد از انقلاب را به برکت خون شهدا و رشادهای ایثارگران و رزمندگان دانست و تصریح کرد: باید با در صیانت از ارزش های انقلاب و شهدا و ایثارگران کوشا باشیم و در همه حال قدردان زحمات و از جان گذشتگی های آنان باشیم.

وی افتتاح و بهره برداری از ۷۲ پروژه با اعتبار ۱۳۶۶ میلیارد ریال در دهه فجر امسال را بی نظیر توصیف کرد و گفت:همه این دستاوردها در سایه اتحاد و یکدلی و یکپارچگی میان مسئولان رقم خورده است و وحدت کلمه رمز موفقیت ما خواهد بود.

فرماندار پارس آباد به برنامه های سال آینده دولت در شهرستان اشاره کرد و گفت: تعریض و بازسازی و چهار بانده کردن جاده پارس آباد- اردبیل؛ احداث نیروگاه برای تقویت برق منطقه ؛ مشارکت دادن سرمایه گذاران در بخشهای مختلف اقتصادی؛، توسعه و تجهیز اراضی کشاورزی به آبیاری های مدرن و تحت فشار؛پیگیری راه آهن اردبیل-پارس آباد و آذربایجان-پارس آباد از جمله مطالبات مهم مردم است که در سال آتی عملیاتی خواهد شد.

علایی در پایان مردم همیشه در صحنه شهرستان پارس آباد را به حضور در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن فراخواند و یادآور شد: صفوف دشمن شکن مردم بصیر و انقلابی شهرستان پارس آباد مثل همیشه امسال نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کشور زبانزد بوده و زمینه ساز خفت و خواری و یاس دشمنان را فراهم خواهد کرد.

 

خبرنگار: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1284
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4902357
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي