خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
17/07/02 21:13
شناسه خبر : 26620

پایان حاکمیت جلال گلچین پس از ۷ سال رخنه بر شرکت پارس

با حکم رئیس شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی بانک ملی ایران، ارسلان كاظم پور به عنوان مدیر عامل جدید شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس معرفی شد. ...

به گزارش ارس رسا به نقل از آران مغان، طی حکمی از سوی خداداد غریب پور، رییس شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی بانک ملی ایران، “ارسلان کاظم پور” به سمت عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس انتخاب شد.

پیش از این “جلال گلچین” علاوه بر عضویت در هیات مدیره شرکت کشت و صنعت پارس، بیش از ۷ سال ریاست این شرکت نیمه دولتی را بر عهده داشتند و دوران پر فراز و نشیبی را در این شرکت طی کردند.

کاظم پور پیشتر در سمت قایم مقام شرکت ایدیم( تحت لیسانس دایلمر بنز آلمان) فعالیت می کرد.

در دوران ریاست گلچین حاشیه ها و مشکلات زیادی در شرکت پارس چه در خصوص محصولات تولیدی این شرکت و چه در خصوص نحوه مدیریت و عزل و نصب کارکنان شرکت به وقوع پیوست که علیرغم مدارک و مستندات متقن و موجه هیچگاه از سوی نهادهای نظارتی و بازرسی مورد مواخذه و بازخواست قرار نگرفت.

واگذاری اراضی و واگذاری مزایدات و مناقصات بصورت غیر شفاف و تیره، عزل و نصب های تعمدی هدفدار و استخدامهای غیر ضروری و همراه با زد و بند،قراردادهای نامتعارف و خریدهای غیر قانونی و ساختگی و بالاخره ضعف مدیریت از جمله تخلفات و نارساییهایی بود که در طول ۷ سال گذشته از سوی مدیریت سابق بر این شرکت تحمیل شد و علیرغم گزارشات و انتقادات گسترده و طولانی در سایتها  و نشریات محلی هیچ نهادی به این تخلفات و فسادها واکنش نشان نداد و کسی خم به ابرو نیاورد.