20:42:00 - چهارشنبه 16 نوامبر 2016
پروفسور پیش بینی کننده پیروزی دونالد ترامپ ، استیضاح وی را نیز پیش بینی کرده است
آلن لیچمن که از سال ۱۹۸۴ نتایج همه انتخابات ریاست جمهوری امریکا را درست پیش بینی کرده است،پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری امریکا پیروزی دونالد ترامپ را نیز به درستی پیش بینی کرده بود.

635309_464

آلن لیچمن که از سال ۱۹۸۴ نتایج همه انتخابات ریاست جمهوری امریکا را درست پیش بینی کرده است،پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری امریکا پیروزی دونالد ترامپ را نیز به درستی پیش بینی کرده بود.
به گزارش ارس رسا ، این استاد دانشگاه تاریخ که پیش از انتخابات پیروزی ترامپ را به درستی پیش بینی کرده بود معتقد است وی پس از رسیدن به صندلی کاخ سفید،استیضاح شده ، یا از مقامش استعفا خواهد داد.
به رغم تمام نظر سنجی ها و پیش بینی ها که حاکی از پیشتازی نامزد حزب دموکرات یعنی هیلاری کلینتون در انتخابات امریکا بود وی گفته بود که ترامپ نامزد پیروز انتخابات ۲۰۱۶ امریکا خواهد بود.
استاد تاریخ دانشگاه آمریکن واشنگتن که از سال ۱۹۸۴ تمام انتخابات ریاست جمهوری امریکا را درست پیش بینی کرده است گفته با استفاده از روش ابداعی خود یعنی «۱۳ سوال کلیدی از مسافر کاخ سفید» این نظریه را ارائه کرده است.
او برای تنظیم سیستم پیش بینی خود درباره نتایج انتخابات، نزدیک به دو دهه – ۱۹۶۰ تا ۱۹۸۰- تحقیق کرده است.
جی لیچمن تنها فردی نیست که استیضاح ترامپ را پیشگویی کرده است بلکه دیوید بروکس نیز در نشریه نیویورک تایمز از استعفا یا اخراج ترامپ پس از یک سال از ریاست جمهوری اش خبر داده است.
لیچمن به جز یک مورد در سال ۲۰۰۰ که درباره انتخاب ال گور سناتور امریکا دچار سهو شده بود بقیه انتخابات امریکا را درست پیش بینی کرده است.
مورخ دانشگاههای امریکا که پیش از رسوایی افشای نوار مکالمات مستهجن ترامپ درباره زنان این پیش بینی را کرده بود حتی بعد از نظر سنجی نیز بر نظر پیشین خود اصرار کرده و گفته بود ترامپ برنده انتخابات هفته آینده آمریکا خواهد بود.

گزارش : رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1943
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904601
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي