16:02:00 - سه‌شنبه 29 مه 2018
پروژه‌های نیمه‌تمام اردبیل تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: به همت کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها پروژه‌های نیمه‌تمام را با اولویت و تامین اعتبار مورد نیاز آنها حداکثر تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسانیم.

به گزارش خبرگپایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ، علی اسلامی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فنی استان اردبیل اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص اجرای پروژه‌های نیمه تمام و احداثی ساختمان‌های کتابخانه پارس‌آباد، تکمیل مصلی اصلاندوز، احداث مجتمع فرهنگی و هنری اسلام‌آباد و هشتجین، کلور و کوثر، احداث مرکز معلولان ذهنی فیاض بخش مشگین‌شهر و احداث ساختمان‌های دولتی نیر و کوثر در مجموع ۹ پروژه تعهد داشته و باید بر اساس فهرست بهای تهیه ابنیه و تاسیسات برق و مکانیکی آنها به انجام برسد.

وی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها پروژه‌های نیمه‌تمام را به نحوی تامین اعتبار کنند که حداکثر تا پایان سال ۹۸ به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرند که تلاش و جدیت بر این است تا با اولویت و تامین اعتبار مورد نیاز آنها حداکثر تا پایان سال آینده شاهد تحقق این مهم باشیم.

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: شورای فنی استان مصوب کرد با هدف ارتقای سطح کیفی کارشناسان دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و دست اندرکاران نظام ساخت و ساز در سطح استان کارگروه آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و با همکاری مادی و معنوی دستگاه‌های اجرایی عضو شورای فنی و انجمن‌های صنفی پیمانکاران و مشاوران امسال نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی اقدام کنند.

اسلامی تصریح کرد: در این جلسه همچنین مصوب شد دستگاه‌های اجرایی در مورد پروژه‌هایی که از محل ردیف اعتبارات استانی مبادله موافقتنامه می‌شوند حداکثر دو ماه بعد از مبادله موافقتنامه نسبت به انعقاد قرارداد و شروع عملیات اجرایی پروژه‌های مورد نظر اقدامات لازم انجام شود.

وی از برگزاری برخی از جلسات شورای فنی استان به صورت شهرستانی و در محل اجرای پروژه های مهم و مشکل‌دار خبر داد و گفت: قرار شد نظارت فنی بر پروژه‌های عمرانی سطح استان با هدف بالا بردن کیفیت و کاهش هزینه‌ها و زمان اجرای پروژه‌ها با همکاری کارشناسان دفتر فنی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیش از پیش تقویت شود.

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: براساس هدفگذاری‌های انجام شده نظارت بر کارگاه‌های تولید مصالح ساختمانی و کارخانه‌های تولید آسفالت از طریق کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساخت تشدید خواهد شد.

 

تسنیم

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3212
  • بازدید دیروز: 9569
  • کل بازدیدها: 4940237
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي