خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
20/09/01 08:53
شناسه خبر : 33105

پروژه شهرک صنعتی مشترک مرزی در مساحتی به وسعت ۱۰۰ هکتار در هیئت دولت تصویب خواهد شد

معاون وزیر صمت در سفر به شهرستان پارس آباد و در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی مشترک مرزی گفت: مقدمات اولیه طرح با مساحت ۱۰۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی طی چند روز آتی در هیئت دولت طرح و مصوب خواهد شد. ...

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ معاون وزیر صمت در سفر به شهرستان پارس آباد و در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی مشترک مرزی گفت: مقدمات اولیه طرح با مساحت ۱۰۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی طی چند روز آتی در هیئت دولت طرح و مصوب خواهد شد.

صالح نیا تاکید کرد: طی هفته های آتی مقدمات زیرساخت شهرک صنعتی مشترک مرزی نیز بعد از مصوب شدن اماده سازی می شود.

وی تصریح کرد: منطقه مغان یکی از معدود ظرفیت های عظیم در کشور است که در هیچ نقطه از دنیا چنین طرفیت هایی یافت نمی شود ما باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت ها برای توسعه صادرات غیرنفتی بهره مند شویم.

نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد بیله سوار و اصلاندوز نیز در حاشیه این بازدید گفت: استاندار اردبیل به جد پیگیر نهایی شدن مصوبه و شروع عملیات اجرایی این پروژه است.

جهانگیرزاده متذکر شد: متاسفانه برخی ها مانع پیشرفت و نهایی شدن این پروژه هستند و برای مصوب شدن آن سنگ اندازی میکنند.

وی افزود: برخی از مدیران استانی حمایت های لازم برای سرمایه گذاری در شهرستان پارس آباد را دریغ میکنند اما بنده با تمام توان در مقابل هرگونه انفعال و کارشکنی جهت سرمایه گذاری و توسعه شهرستان خواهم ایستاد.

فرماندار شهرستان پارس آباد نیز از تسریع در مصوب کردن طرح در حوزه شهرستان خبر داد و افزود: در کوتاهترین زمان ممکن مصوبه شهرستانی طرح، جهت تسریع در روند کار و نهایی شدن آن انجام خواهد شد.

امامی خاطر نشان کرد: تمامی دستگاههای اجرایی مرتبط از آمادگی لازم برای آغاز مقدمات و شروع عملیات اجرایی طرح برخوردار هستند و هیچ مانعی برای نهایی شدن این طرح اقتصادی وجود ندارد.

وی اظهار داشت: با اجرای این پروژه گشایش های خوبی در حوزه های مختلف اقتصادی و سرمایه گذاری و اشتغال در منطقه و استان ایجاد خواهد شد.