13:31:30 - چهارشنبه 6 مارس 2019
پلمپ آژانس های مسافربری فاقد پارکینگ در شهرستان پارس آباد
جلسه کمیته مناسب سازی اماکن عمومی و ابنیه ها امروز چهارشنبه با حضور معاونت عمرانی و مدیران دستگاه های مرتبط در سالن اجتماعات فرمانداری پارس آباد برگزار شد.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ ندایی معاونت امور عمرانی فرمانداری پارس آباد در این جلسه با تأکید برمناسب سازی  ابنیه ها دولتی و خصوصی جدیدالاحداث  گفت:  مراکز و ختمان‌های دولتی  عمومی که اقدام به اخذ مجوز می نمایند به منظور ارائه خدمات  بهتر و مناسب‌تر به سالمندان و معلولان، باید مجهز به  تجهیزات و امکانات رفاهی برای این  قشر بوده باشند.

 

معاون امور عمرانی فرمانداری با تاکید  بر رعایت استانداردهای ایمنی و عمرانی در زمان  صدور مجوز ساختمان تصریح کرد: تعبیه رمپ و آسانسور در آپارتمان ها به منظور تسهیل  تردد معلولین و جانبازان ضروری است و کسانی که در این خصوص کوتاهی نمایند بدون اغماض برخورد خواهد شد.

 

وی همچنین به پارکینگ آژانس های مسافرتی و تاکسی تلفنی داخل شهر اشاره کرد و گفت: با موسساتی که بدون  تخصیص پارکینگ برای خودروهای موسسه یا آژانس خود فعالیت می کنند در مرحله اول هشدار داده و در صورت بی توجهی پلمپ نموده و اعمال قانون خواهد شد.

 

ندایی در بخش دیگری از سخنان خود به ایجاد سرای سالمندان در محیطی آرام بخش مانند بوستان و  پارک و فضای سبز برای سالمندان در داخل شهر اشاره کرد و گفت: وجود چنین فضایی در داخل شهر برای بسیاری از سالمندان که نیاز به آرامش در محیطی فرح بخش دارند،  به آرزوی دست نیافتنی بدل شده است.

 

در این جلسه همچنین بر استاندارد سازی تیرهای چراغ برق خصوصاً تیرهای سه متری،  نه متری و شش متری فرسوده و غیر استاندارد که سقوط آن می‌تواند فاجعه به دنبال داشته باشد، تاکید شد.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 584
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872240
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي