14:17:57 - چهارشنبه 21 نوامبر 2018
معاون سیاسی،امنیتی،اجتماعی فرماندار؛
چالش های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی یک حقیقت اجتناب ناپذیر است
بدیهی است که کنش های ما الگوی فرزندان ما در جامعه بوده و میتواند بازخورد منفی داشته باشد،بنابراین با بهره برداری اصولی و آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی می توان در پیشبرد اهداف و دستاوردهای سازمانی نقش بسزایی ایفا نماییم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ،ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس آباد امروز چهارشنبه با حضور حاجی پور معاون سیاسی- اجتماعی- فرهنگی فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و تنی چند از ورزشکاران ، علاقمندان و جوانان شهرستان پارس آباد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حاجی پور در این مراسم گفت: یکی از مشکلات عمده ای که نسل جوان جامعه با آن رو به روست, خطر اعتیاد و گرایش به مصرف مواد مخدر است که در این راه وظیفه مربیان مدارس, اساتید دانشگاه و سایر نهادهای اجتماعی حیاتی است و باید با برگزاری همایش های پیشگیری و آگاه سازی، قشر جوان را از عواقب سوء مصرف مواد مخدر که به مراتب سنگین تر از گذشته است،آگاه ساخت.

وی برقراری روابط سالم بین اعضای خانواده و قشر جوان و نوجوان را زمینه ساز عدم گرایش افراد به سمت اعتیاد دانست و تصریح کرد: نتایج پژوهش های گوناگون نشان داده، نوجوانانی که از بودن در خانواده شان احساس رضایت و خشنودی داشته و روابط صمیمی و گرمی بین اعضای خانواده و والدین برقرار است، کمتر به دنبال سیگار ، الکل و انواع مخدرها بوده اند.

او از تمامی دستگاه ها خصوصا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا در جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان با برنامه ریزی های ورزشی ،فرهنگی،هنری،مهارتی و آموزشی اوقات جوانان ونوجوانان را که آسیب پذیری بیشتری دارند، پرکنند.

حاجی پور احیای سکونت گاههای غیر رسمی و ستاد بازآفرینی شهری در محلات هدف و گسترش فضای ورزشی تفریحی فرهنگی و هنری را از سیاست های دولت تدبیر و امید دانست و تصریح کرد: گسترش فضای ورزشی نه تنها جوانان را از گرایش به سمت اعتیاد و دخانیات بر حذر میدارد،بلکه آنان را در دست یابی به ورزش های حرفه ای و قهرمانی و فتح قله های افتخار ثابت قدم می نماید.

معاون سیاسی،امنیتی،اجتماعی فرمانداری شهرستان پارس آباد،چالش های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را یک حقیقت اجتناب ناپذیر خواند و اظهار داشت: بدیهی است که کنش های ما الگوی فرزندان ما در جامعه بوده و میتواند بازخورد منفی داشته باشد،بنابراین با بهره برداری اصولی و آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی می توان در پیشبرد اهداف و دستاوردهای سازمانی نقش بسزایی ایفا نماییم.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1280
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4902353
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي