12:54:27 - پنج‌شنبه 21 جولای 2016
چهار بانده کردن جاده پارس آباد اردبیل یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان
جلسه بررسی مسائل و مشکلات راه های مواصلاتی شهرستان پارس آباد که یکی از مطالبات مهم شهرستان پارس آباد می باشد برگزار گردید.

مهندس اکبر صمدی فرماندار شهرستان در دیدار با معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان موقعیت راههای اصلی و فرعی و ترانزیتی بودن جاده شهرستان پارس آباد گفت از آنجائیکه جاده ترانزیتی و تردد خودروها و کامیون های سنگین کشور مقابل به مقصد نخجوان از داخل شهر پارس آباد عبور می کند ، اصلاح و مرمت کمربندی شهر پارس آباد ضروری است .

1_35139

وی چهار بانده کردن جاده پارس آباد اردبیل را یکی از مطالبات مردم این شهرستان نام برد و افزود در سال جاری ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی اختصاص یافته که با توجه به گستردگی عملیات اجرایی آن کفاف نمی کند نیازمند عزم جدی اداره کل راه و شهرسازی استان است .

3_35141

مهندس صمدی در ادامه به اجرای جاده روستایی قره تپه و روکش آسفالت محور اصلاندوز به جلفا تاکید کرد فرماندار پارس آباد همچنین به آمار ترافیک و تصادفات جاده ای اشاره و به ترمیم و بازسازی جاده های روستایی این شهرستان تأکید کرد در این جلسه آقای مهندس حیدری معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل ضمن قدردانی از توجه ویژه فرماندار پارس آباد در اجرای طرحهای راه سازی از تأمین قیر مورد نیاز برای اصلاح و مرمت کمربندی پارس آباد خبرداد و افزود ۵/۸ کیلومتر راه روستایی قره تپه در صورت همکاری ادارات ذیربط با اعتبار ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اجرایی میشود . وی همچنین از اتمام زیر ساخت محور اصلاندوز به جلفا خبرداد و گفت امسال ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت در مسیر یاد شده با هزینه ۵ میلیارد تومان اجرا میشود.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1819
  • بازدید دیروز: 7996
  • کل بازدیدها: 4871626
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي