20:04:20 - دوشنبه 31 جولای 2017
کاروانهای راهیان نور اصلاندوز به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می شوند
تعداد ۱۸۰ نفر از بسیجیان اصلاندوز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می شوند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از خبرنگار ارس تبار،پیش از ظهر امروز دوشنبه جلسه تعامل و هماهنگی اعزام کاروانهای راهیان نور شمالغرب کشور با حضور امام جمعه و بخشدار اصلاندوز،فرمانده ناحیه عشایری و مسئولان ادارات در سالن جلسات بخشداری تشکیل یافت.

در این جلسه مقرر شد کاروان راهیان نور بسیجیان برادر ناحیه مقاومت بسیج عشایری اصلاندوز صبح پنجشنبه در قالب ۳ اتوبوس بتعداد ۱۴۰ نفر از مقابل حوزه بعثت،حوزه امام حسین(ع) وحوزه امام حسن(ع) این ناحیه عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شوند.

سرهنگ بنیادی فرمانده ناحیه عشایری با بیان اینکه یک کاروان از بسیجیان خواهر نیز در هفته آینده به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می شوند، با قدردانی از همکاری مسئولان طی اردوهای راهیان نور اجرا شده در سالهای گذشته از روسای ادارات و نهادها خواست امسال نیز یاریگر سپاه ناحیه عشایری باشند.

در این جلسه امام جمعه اصلاندوز و بخشدار در مورد اعزام کاروان راهیان نور مطالبی ارائه دادند و بر لزوم همکاری مسئولان ادارات و دهیاری ها و شوراها با سپاه ناحیه عشایری تاکید کردند.

در پایان هریک از اعضای جلسه ضمن اعلام حضور در بدرقه کاروانها بر آمادگی همیاری و همکاری با سپاه ناحیه عشایری تاکید کردند.

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1318
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4902391
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي