10:10:28 - چهارشنبه 12 ژوئن 2019
فرماندار شهرستان پارس آباد:
کانون های فرهنگی هنری مساجد دژ محکمی در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمنان است
بهره گیری از پتانسیل جوانان خوش فکر و خوش ذوق در کانونهای فرهنگی مساجد سبب رونق گرفتن کانونها و ایجاد پایگاه فرهنگی در مناطق مختلف خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ جلسه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان پارس آباد امروز با حضور علایی فرماندار شهرستان پارس آباد، سقا مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و دیگر اعضا عضو این شورا در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد در این جلسه گفت : بهره گیری از پتانسیل جوانان خوش فکر و خوش ذوق در کانونهای فرهنگی مساجد سبب رونق گرفتن کانونها و ایجاد پایگاه فرهنگی در مناطق مختلف خواهد شد.

علایی یادآور شد: جمع آوری قلیان سراها در ۶ سال پیش ، یک تصمیم خام و ناپخته ای بود که سبب کشیده شدن قلیان سراها به کانون خانواده ها و ایجاد پایگاه های فساد زیرزمینی در محلات شد.

وی افزود: کار فرهنگی نیازمند کار کارشناسی، انسجام و نظم و ترتیب است،باید با برنامه ریزی و مطالعه و مشارکت جوانان متعهد در این کانون ها باشیم.

فرماندار شهرستان پارس آباد تصریح کرد: متاسفانه در قبال سرمایه‌گذاری‌های کلان دشمن در زمینه‌ تهاجمات فرهنگی توجه ما به موضوع بسیار کمرنگ است و این باورها و اعتقادات عمیق جوانان و نوجوانان ماست که در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی کرده است.

علایی خاطرنشان کرد: حتی کشورهای لائیک هم در مسائل انسان دوستانه با دیدگاه مثبت موضوع را واکاوی می کنند،اما دشمنی که تشنه به خون ماست در فاجعه سیل اخیر از ارسال کمک های انساندوستانه نیز ممانعت به عمل آورد و ما با چنین دشمن سرسخت نابخردی مواجه هستیم.

وی اظهار داشت: امروز شبکه های اجتماعی موجب گسسته شدن ارتباط میان خانواده ها شده است باید با برنامه ریزی های مدون به دنبال تجمیع و کشیده شدن جوانان و جوانان در مساجد باشیم.

فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: دستگاه های فرهنگی باید هدف دار عمل کنند و صرف رفع تکلیف و ممیزی اقدام ننمایند بلکه کیفیت کارها باید مد نظر قرار گیرد.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 139
  • بازدید دیروز: 1081
  • کل بازدیدها: 4897728
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي