12:48:27 - یکشنبه 25 ژوئن 2017
اردبیل؛
کاهش تصادفات در جاده‌های اردبیل
رئیس پلیس‌راه استان اردبیل گفت: با وجود افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان طی سه‌ماهه نخست سال در مقایسه با سال گذشته، تعداد تصادفات فوتی با کاهش همراه است.

به گزارش ارس رسا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت فتاحی افزود: در سه‌ماهه نخست سال گذشته ۳۶۶ هزار و ۴۸ تردد در محورهای مواصلاتی ثبت شده اما در مدت مشابه امسال ترددها به ۳۹۲ هزار و ۸۳۲ مورد افزایش یافته است.

وی گفت: در عین حال تعداد تصادفات فوتی با کاهش ۲۴ درصد از ۳۳ مورد به ۲۵ مورد و تعداد متوفی با کاهش ۲۷ درصد از ۳۷ نفر به ۲۷ نفر رسیده است.

رئیس پلیس‌راه استان رتبه نخست کاهش تصادفات را مربوط به محور پارس‌آباد- مشگین شهر دانست و افزود: در رتبه‌های بعدی اردبیل- آستارا، اردبیل- خلخال، گرمی بیله سوار، اردبیل- سراب و اردبیل مغان قرار دارند.

فتاحی گفت: در تمامی محورها شاهد کاهش تصادفات هستیم و به غیر از تساوی تعداد فوتی در محور اردبیل- سراب، در محور اردبیل – مغان طی سه‌ماهه نخست امسال ۱۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند که رشد ۲۴ درصدی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: ۷۶ درصد از تصادفات در روز روشن به ثبت رسیده و بیشترین فراوانی تصادفات مربوط به واژگونی خودروها ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه است.

رئیس پلیس‌راه استان با اشاره به آغاز عملیات تابستانی پلیس‌راه متذکر شد: پلیس‌راه استان طرح تابستانی را از اول تیر ماه لغایت اول مهرماه با تمرکز بر محورهای پرتردد و تفرجگاه‌ها اجرا می‌کند.

 

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 5022
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4804637
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي