16:42:44 - شنبه 23 فوریه 2019
کسب رتبه اول آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد در بین شهرستان های کل استان
نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد با حضور فرماندار،امام جمعه و رئیس آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد  امروز شنبه با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد امام جمعه معزز رئیس آموزش و پرورش و روسای دیگر دستگاه ها در سالن اجتماعات  فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار شهرستان پارس آباد در این نشست به  فرارسیدن آیین ها و سنت‌های چهارشنبه سوری آخر سال اشاره کرد و گفت:  مدیران مدارس و آموزشگاه ها خصوصاً دوره ابتدایی و راهنمایی باید آموزش های لازم را در زمینه پیشگیری از خطرات مراسمات و بازی های آخر سال به دانش آموزان انتقال دهند.

 

وی از برگزاری مراسم با شکوهی به مناسبت روز زن در مهدیه شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت:  این مراسم باید متفاوت از مراسمات دیگر سالها و با دعوت از مادران و همسران شهید به عنوان الگوی صبر و استقامت برگزار شود.

 

علایی به  حضور دانش آموزان در نماز جمعه تاکید کرد و گفت: حضور در نماز جمعه هم از بعد معنوی و هم از بعد اجتماعی و فرهنگی برای دانش‌آموزان مفید و موثر است.

 

امام جمعه شهرستان پارس آباد نیز استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان را در مدارس مفید ارزیابی کرد و گفت:  به علت محدودیت منابع دولتی برای حل مشکلات کوچک و نه چندان بزرگ در مدارس می توان از ظرفیت انجمن اولیا بهره مند شد.

 

وی با ابراز تاسف از فعالیت بی برنامه مطالب کانال ها و فضای مجازی؛ خاطر نشان  کرد: اکثر فعالیت کانال ها و گروههای مجازی در شبکه های اجتماعی در این منطقه  سیاسی است و این زمینه ساز شکاف بزرگی در زمینه اجتماعی و فرهنگی شده است.

 

سید سعید رشادی به حضور حلقه صالحین در مدارس اشاره کرد و گفت:  حضور پر رنگ حلقه صالحین در مدارس و در مناسبت های مختلف در قالب حلقه صالحین می‌تواند زمینه رشد و توسعه دانش آموزان در بخش های دینی  و مذهبی شود.

 

امام جمعه شهرستان پارس آباد  نیز حضور دانش آموزان در نماز جمعه را موجب  اونس با نماز و قرآن دانست و گفت: اگر یکی دو جلسه دانش آموزان را به نوبت به نماز جمعه بیاوریم مطمئناً  مشوق آنان برای حضور دفعات بعدی در این محفل معنوی خواهیم بود.

 

در پایان این مراسم از نفرات برگزیده اعضای شورای آموزش و پرورش تجلیل شد.

 

همچنین از آقای صیاد اسماعیلی به دلیل تلاش ها و زحمات وی در زمینه برنامه ریزی برای کسب رتبه برتر این اداره در بین آموزش و پرورش کل استان قدردانی و از وی تجلیل به عمل آمد.

 

رضا امیرپور

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2054
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904712
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي